2019年2月22日 星期五

室內滾軸溜冰攝影

上次影咗室外,今次挑戰難度比較高既室內賽,室內最大問題係唔夠光,不過用慢快門該唔驚,返而對焦比較慢係致命傷.另一個問題就係可能會好迫,因為室內賽有機會用晒成個場,觀眾可能要貼住跑道睇,最後我都冇帶到50mm,如果咁近影來都冇意思.

 
現場真係好迫,要坐在通道上先就到用85mm影,好彩又冇乜人理,我試過貼後牆但實在太多人在前面走來走去,甚至有人停喺度睇.三邊係觀眾,一邊係評判,要影出彎位,所以要對正背景較乾淨既評判位實質上只有一到兩個,好彩又冇人同我爭喎,初段比賽啲人比較散,只好揀啲姿勢比較好既.
 


輪到多人群揪既長途賽,這是拍攝重點,會好容易影到一大堆人,缺點係戰況未必有短途賽咁激烈,有時運動員表情會比較hea.甚至有時會雙手扶住膝頭哥好似減速咁.


好彩既話可以影到運動員擺手,除咗似加速外,亦可利用手部模糊增加一點動感.


壓軸係接力賽,後上的可用力推一推接力既,不過……接力點得一個,變咗分散全場既攝影人全部聚晒一齊,擠迫情況可想而知,沒有更衰,大會加咗個圍欄在接力點前,最外線基本上係貼住圍欄過,魚眼都唔夠wide.我見有人斜斜地影,但係就變咗只可以高速涷結.我得支85mm,只好專心影最內線,都幾乎爆框,而且好易被另外幾條線遮咗,有啲人明知你影緊,但見你前面有位都會照攝埋來,最後只可以影到咁.

16 則留言:

  1. 「有啲人明知你影緊,但見你前面有位都會照攝埋來,最後只可以影到咁.」很無奈,我都試唔少!

    回覆刪除
  2. 我喜歡第三張,小妺妹全神貫注的表情👍🏼

    回覆刪除
  3. 好有動感,大師級作品。

    回覆刪除
  4. 好刺激下咁喎
    有冇試過有選手滑到撞過來??

    回覆刪除
  5. 你搵位好叻, 有少少彎住確係靚好多, 又有動感, 美拍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 影得多自然有經驗,謝謝你的鼓勵 :)

      刪除