2021年2月25日 星期四

將軍澳海濱攝影

去泥涌之前已經見到有人喺呢度影到青苔,於是我又來碰吓運氣.

見到橋既地方唔多,好容易就搵到,其實只係岸邊一堆石頭,可能太早既關係,青苔就冇喇.另一個我覺得靚位應該係橋上,可以高角度影到下面啲船,但在網上睇過人地航拍,知道望到船一邊係單車路,放唔到腳架.唔緊要,即管上去手持影張紀錄相.又估唔到,原來角落頭位有一個身位左右係喺單車路出面的,欄杆好高,應該是用迷你石膏手先夠高.只好手持影一張啦.

都係頭先個景特別啲,翻去影張夜景都好.用wide鏡可以影到啲石仔好似好巨大咁.這個方向是日落,不過旁邊位師兄話起咗樓之後已經睇唔到.唔緊要啦,夜景都唔錯.

16 則留言:

  1. 夜景個構圖又幾靚喔~
    有唔同嘅 Feel.

    回覆刪除
  2. 估唔到石頭嗰幅又幾有特色,趁起燈光好靚。我以前在這裡居住,晚晚可以睇日落。將來海灣大橋建成,又會是一個新的打卡熱點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 海灣大橋未建成,但已經好多人去咗打卡 :P

      刪除
  3. 一堆石都被你影得出彩,神為之往。

    回覆刪除
  4. 石仔變成巨石咁,犀利!(⌒o⌒)

    回覆刪除