2013年8月31日 星期六

新生活


原來不知不覺已在Yahoo Blog待了六個年頭.初初都係諗住用來聯絡下知識plus既朋友,搞搞吓就變咗一種習慣.坦白講Yahoo真係我見過最差勁既平台.唔見相又有,發表唔到網誌又有,最慘係管理嗰啲人係完全無視所有問題,連回覆都係電腦自動回,回咗就算.一路都唔走係因為寫咗好多網誌同既有好多Blog友唔捨得.依家終於都執笠,唔到唔搬.


咁究竟要搬去邊呢?搵個幾個但都只係可以放細相.有一個仲居然要限容量,依家都2013年啦.1 Tb限碟都幾乎就來冇得賣,點會仲咁計較架.再繼續留意人地既動向,原來呢度就可以.放個煙火慶祝吓.


現在的企業都向錢看,一冇錢賺就取消所有服務支援.你有甚麼損失真係關人.寫咗六年既網誌恐怕沒有了.就算佢話幫你轉都應該會變晒怪獸.叫做好過冇.又有傳Sony唔再出A-mount相機,啲鏡頭恐怕要攞去賤賣或者填海.Well,世界就係咁,不斷有人和事物消失.其實也不必太堅持話一定要保留.辛辛苦苦將VHS轉成DVD又如何?皇后碼頭冇咗其實大家都係咁生活.網誌會再翻看嗎?(事實上我會).但要消失既始終留唔住.不如向前看吧,過程中Happy咗就最實際,永遠都係用咗冇得消失.舞個龍慶祝新生活吧...............Goggle都話唔定幾時會執架.

43 則留言:

  1. Hello Hello! Panda 過來打聲招呼喇~

    回覆刪除
  2. 大家好,我都仲未識點追踨人,要慢慢摸索吓

    回覆刪除
  3. 師兄, 我又來坐下. 得閒又要追下你 - D POST's

    回覆刪除
  4. 謝謝大家的留言,我仲未識得點可以整個回覆既框框出來,所以只可以用留言回覆.失魂貓,用編輯網誌,點暫相片,揀特大就得.

    回覆刪除
  5. 我也來看你了..這裡的功能很不清不楚..很麻煩..
    真的需要一些時間去適應..大家一起加油吧!!

    回覆刪除
  6. 報到下先!:D

    blogspot 實在令我一頭霧水

    回覆刪除
  7. 呢度好多嘢都莫名奇妙.我到依家都仲未出到個回覆對話框,想將網誌轉換為版面配置又話網頁不存在.追蹤者又話被封鎖,都唔知佢想點?點都好,很高興又見到你地.

    回覆刪除
  8. 唯有努力再努力啦.....(苦笑中!!!)

    回覆刪除
  9. Hello! 我係嘉芙蓮呀!
    好開心可以喺呢度搵返好多 BLOG 友仔呀!

    回覆刪除
  10. 恭喜恭喜!新居入伙,來拜拜四角先:)

    回覆刪除
  11. 島兄,你好,小猴也來也!

    回覆刪除
  12. 你的留言咁一行列出來!張相可以大過文章個框,真係別樹一格!

    回覆刪除
  13. B King,你好,唔識點add你.會唔會有連結?

    回覆刪除
  14. 有緣的人, 總會再遇上.....

    回覆刪除
  15. 動態照片難拍啊!你拍得很好!
    為了方便留言,請取消驗證如下 :
    [設定] 下兩欄有 [文章和留言]→ [顯示字詞驗證 ? ] → 設成 → [否] →
    → 回右上方按→ [儲存設定]。

    回覆刪除
  16. 島sir,我係hero tang,來探您啊!
    我的新址:http://herotang1111.blogspot.hk/
    歡迎光臨指教啊!

    回覆刪除
  17. 島兄,BC過來看你的新居。

    回覆刪除
  18. 雖然世界在變,但人情會在..

    回覆刪除
  19. 我搬左blog後, 先感覺阿虎都幾好用吖。 好用過呢個 blogger.com 的界面。
    Blogspot (blogger.com) 又無最新訪客顯示, 都唔知有邊個來過。 :-(
    最唔中意個 google+. 夾硬要用。 唔用呢, 無人知新blog update。

    回覆刪除
  20. 係呀,我都覺得唔好用,尤其我唔多識,搞到版面好亂,我試緊word press,或者會搬過去.

    回覆刪除
  21. 中秋節快樂!
    又見返你了,又有靚相睇~^^

    回覆刪除
  22. 中秋節快樂,好高興見到你.

    回覆刪除
  23. 好特別的留言欄.
    我是Peter Yau, 搬了新居 ckyyau.blogspot.com
    有空請來一聊. 祝好

    回覆刪除
  24. 島耕作:你好!來到新平台,只見到先前的文章,請問如果瀏覽你的新網誌?

    回覆刪除
  25. 因為呢度版面太亂,我已經搬咗去wordpress
    http://mokphilip.wordpress.com/
    我在其他blog友網誌見到你呀,但你用咗Goggle +,我一驚留言就變咗我社交圈其他人會睇到所以冇打招呼,很抱歉

    回覆刪除