2016年2月27日 星期六

又C3動漫

香港動漫真係多人到PK.已經唔想再去,如果唔係諗住影舞台Cosplay大賽,C3係會小人好多.預先買定飛,幾乎一去到就有得入.而且票量好夠,我去到灣仔仲見OK攞住大疊出來賣.


一入門口就有高達同你打招呼,背景就係亂啲冇計,不過高達嘛,簡直係經典中既經典再加經典.我朋友居然同我講冇睇過喎.咁有兩個可能,一係你窮到連電視機都冇,第二個可能就係……….你跟本係女仔來  :P


睇翻現有幾多高達模型同埋有幾多抄佢既角色就知佢對日本動漫界有幾深遠影響,多數攤位擺figure都係一隻隻咁擺,場景係好小有的.


星戰又係經典,不過鬼佬嘢我覺得始終係粗支大葉,差日本仔一皮.佢呢個場景都幾靚既,有啲雲模仿飛緊,打燈就差啲喇,光爆一架戰機.


哈哈,哈利豬特(要睇過Samson電影先知我講乜),呢間玩具公司係以像真Figure出名,真係十足真人一樣,一絲不苟的.我見隻Figure啲鬍鬚好有層次,就決定搵佢做model.


呵呵,當然有一類Figure係唔能夠唔影的.其實我仲影咗好多,不過因為呎度問題,實在太離譜,實在唔可以貼出來,大家就幻想一下吧  :P


有幾個大咸疍超人,呢度打燈嗰個真係好差,下下都係一支超強燈照死一個就算.要影到中間嗰個爆晒側邊既先見到,雖然用閃光燈幫到啲,但係背景照唔到既地方搞到黑晒 @@


影咗咁多公仔要影吓真人,往年都係最邊嗰度留翻俾cosplayer,今年都係,但係就間細咗一半,迫到嘔,搞到啲cosplayer四散.幸好又有啲參展商有高達女郞俾人影.迫到迫都要迫埋去.


個個都鬥wide真係冇乜機會影全身,除非接受到變晒形,襯住冇乜人影張全身先.


其實先前個位都唔係咁好,人多背景花,暗,用光管光源搞到偏綠,行行吓我見到啲cosplayer去咗另一邊,有啲仲自己搭閃燈,我都去影埋一份,起碼背景冇咁花,睇到影緊乜.


雖然唔係淨色背景,都好過人頭湧湧咁恐佈.

沒有留言:

張貼留言