2016年6月19日 星期日

保齡球攝影

影保齡球既機會真係冇乜,公司比賽唔方便出相,可能比較悶攝影會又冇搞,其他比賽混入去影後又冇乜意思,體育節係一個難得的機會,上一年個場暗到打波既都睇唔清楚,去到都放棄,今年唔錯比較光猛.


雖然係攞正牌,都同現場工作人員打個招呼.佢地又幾好人,知道我唔想影後,就容許我在場與場之間練習時間出球道柱後影,但一正式比賽就要入翻來.我當然求之不得.不過原來影出來個底好花,反而唔係咁靚.


到正式比賽,工作人員都容許我在最側面的通道邊影.真係得一個位,頂盡兩個,好彩真係得我一個人來影,現場好暗,又一次要開盡F1.4光圈先有1/320秒.今次有新嘗試,以往我都係在連續對焦時我都係揀對焦優先的.邏輯上好正確,唔中焦影來做乜?但咁暗幾乎十次有九次都係相機覺得唔中焦唔俾影,到中既時候個波已經走咗,我終於試吓釋放快門優先,果然好啲喎,起碼俾我影,雖然都係成日唔中,但.........對焦優先咪又係唔中.


追焦效果始終唔係好理想,失敗率好高.我又諗翻影彈網既手動對焦.不過今次有啲新諗法,一般來講先對焦後構圖係唔建議既,因為部機一轉其實焦點係會前移或者後移,尤其用大光圈影就會失焦.所以我今次試吓特登對前小小,就係對出波嗰舊嘢,跟住轉去開波位置,焦點後移之後就啱啱好喇.我仲可以坐前啲或者坐後啲去調節焦點.


由於用定焦,只可以影死一條球道,相當悶,唔夠光都冇計,要用135mm影吓遠啲既球道,快門下降到1/200秒,唔係好掂,卒之搞到用iso 2000,快門升翻去1/250秒.冇咗對焦既論論盡盡,構圖精準咗好多.平時多數因為用咗左側對焦點會冇咗隻腳,依家可以睇啱先影.


之後我再用翻上次影彈網既方法,務求百發百中,每個運動員都會在同一球道打兩次,只要襯佢第一次打完睇波嗰陣,用十倍放大手動對啱焦,下次佢再打就十拿九穏.不過有啲一打完就走唔切既就冇佢符 @@

沒有留言:

張貼留言