2016年8月27日 星期六

紅磡攝影

冇諗過紅磡有甚麽景可以影,有朋友帶路就去一趟.拍攝的地點是對住車站大堂的天橋.位不太多,應該只能容納6至7個人,朋友提醒我要用魚眼,正好讓塵封的它出出勤.弊.....由於魚眼有180度視角,所以必須伸出欄桿外才不會拍到欄杆內的地面.諗住用兩支腳义出外面再用一支腳頂住地下,點知裏面支腳伸盡都唔夠長.唔係呱?唔通冇得影?結果找來攝影背包應急增高地面,雖然軟軟地,都好過冇.


起好壇,跟住就係到點影法.目標係影車軌再加背景,最搶眼當然係最近行車線既車軌,但好不幸冇乜車行.於是我打算用影星軌既方法儲車軌,保險計,襯天色最靚既時候影咗個天先.然後再慢慢儲車軌,即使天黑晒都冇影響,右邊地面好像比較暗,等我減慢快門影光啲先.中途睇吓啲相,有啲都唔sharp,應該係支腳架唔係好穏,啲車行過有小小震都會矇.聽天由命吧.
影咗十幾張,最內線有車入的只有兩張,好不幸地,其中一張係矇的,而最大鑊既係影個天嗰張錯咗位夾唔到,可能係我較快門時郁咗.幸好現場光差其實唔係太大,其他相既天空部份冇爆,可以壓暗佢出翻個天,由於想個天藍啲,仲特登將色溫降低小小.最後只得三張相可以用來夾,效果麻麻地,如果再去我估要帶塊啜啲既布放在腳架同欄桿中間或者會隠啲.

沒有留言:

張貼留言