2017年7月16日 星期日

一年一度,舞林聚會

其實唔係太鐘意去伊館影跳舞,背景黑媽媽,遇着亞洲人又係黑頭髮會好鬼異.不過冇計,世界賽一定係呢度搞,而且一年得一次,都要將就吓.


諗住星期五平日去會冇乜人,點知都係爆晒,有成10個人影,哎呀,原來今日主打標準舞,冇所謂,影得拉丁舞多當調劑吓.來吧,齊齊起舞.除咗會黑底外,仲係超迫人,超亂的.


我會盡量留意吓有冇淨係得一對選手既畫面,影相來講可能比較單調,但係參賽者可能想要呢類,冇咁多閒雜人等既相,快步舞經常有跳起的畫面,其實影直度會易影啲,冇咁易唔見咗一忽頭,但我有我既堅持 :P


中場來個唔知幾多歲以下拉丁舞,原本拉丁舞應該好刺激,不過咁細個就.....個個停晒手睇相,我影一兩張之後就利用啲時間趙翻2個包,飲啲嘢,頭先太趕食唔切飯.啲老細係咁,專係放工時間就搵你傾公事.


咁多隻標準舞之中我最鐘意華爾滋,比較多擺post姿勢,有我最鐘意既拗腰.可以影大特寫.講開又講,一般來講開晒對焦點話就話識得搵最近既物體對焦,我之前用過咁多部機都肯定唔得,呢啲姿勢實係去咗比較易對焦既後面既男人嗰度,新機竟然好多時都真係對到較近既女人,搞到要特登揀對焦點先影到,真係有辣有唔辣.


你拗我又拗,睇吓邊個拗得多,做女人真辛苦 :P


其實就咁打開一次影晒兩個都好呀.


入到最後六強的話,可以有優待單獨表演一次,唔駛同人撞來撞去,仲會有射燈,除咗影特寫,可以特登影細啲個人而加入現場燈光效果,其實都係跳翻相同花式啦,我諗冇人咁有型留翻幾招Solo先出呱?陣間入唔到決賽就一売眼淚.


所以如果之前記得有邊吓靚既,可以準備定等佢一出就影,當然要又係對住你,又啱距離先得啦,齊齊跳起.


到咗尾聲居然有拉丁舞比賽,仲要係16歲以上青年組,一於要打爆咭,但實在係太多人喇,仲要唔知點解全部走晒去一邊場,可能嗰邊裁判多呱?結果亂過亂世佳人,真係影咗乜都唔知呀@@

沒有留言:

張貼留言