2018年6月9日 星期六

又柔道攝影

要說比較喜觀的運動攝影項目,柔道算是其中一項,好多項目來來去去就係得幾個輕典畫面,柔道招式千變萬化,影到唔同招式同影到唔到蝴蝶一樣咁開心.
 
自從運動攝影協會唔多搞活動之後,影柔道就得翻捷青盃同三叔體育節,捷青盃啲運動員實在太細個,好難會有乜高難度投擲技,得翻體育節仲值得一去,唔好講咁多,整吓背負投先,不過唔成功.呢招幾乎係每個人必學.成功的話亦好好視覺效果.
 
 
初初影柔道會影好多鎖技,即係鎖死對方令佢痛苦投降,又或者唔郁得一定時間而勝出.難度比較低,入門者多用,亦因為咁,太容易影變咗冇乜可觀性,我已經唔會影慳翻啲快門數.只影投擲技一場其實冇幾多次機會,遇到仲要啱啱對住你,又要啱焦距,影一日多數十張要得既都冇.呢張古古怪怪都係夾硬來.
 
 
有啲似我上年影過既畫面,不過叫乜招我就唔知,雖然係半空中既畫面,但只係似向前推倒對方,都係差咗啲藝術性.
 
 
巴投畫面幾有性格,而且維持時間比較長,係較容易影到既畫面,我發現好多運動員都有一個吾好習慣,就係出招時合埋眼,一來中間有乜變化就唔知應變,二來.....我張相冇咁好睇.
 
 
呢位有水準呀,冇合埋眼的,招式都好古怪,似巴投但係又打側投的,原本有一張可以睇多啲出招者既面部,但被人投嗰個掂咗地冇咁靚,最後只要呢張.
 
 
好清脆好清脆既背負投,全場掌聲,室內光線暗快門始終唔能夠太快,本來有一張成個人喺半空的,矇咗好可惜,如果方向相反結果就唔同,雖然快門都係一樣,但出招既動作冇咁大,只會矇咗空中嗰個.最後講啲感想,好多人成日話器材唔重要,最重要係後面嗰個袋,我覺得要睇吓影乜啦,以前用APS-C相機,對焦成日甩,高ISO又唔得,肯定要個人到晒地先影到.

沒有留言:

張貼留言