2018年9月25日 星期二

觀眾席影跳舞

影會冇再搞活動唯有靠自己,朋友通知我有呢個活動就大家計劃一下,雖然我唔太鐘意伊館,不過國際賽一定係佢,所以都冇計.

 
冇咗記者證,卡位就要有啲攻略,雖然有攞飛,但冇劃位,所以要早一個鐘霸頭位.要保證坐到第一行,好彩有三個人,行開吓去厠所都得,否則水都唔敢飲.伊館最衰就係呢樣,背景好黑,亞洲人又多數黑頭髮,成日黐住一堆,浪費大好Pose.



背景雜就個個場都一樣架喇,呢度都唔例外,又浪費大好Pose.


真係想P走背景嗰兩對,最後覺得都唔係太礙眼就由得佢


有人認為只要支鏡光圈夠大就可以矇咗個背景,實情係有幫助但唔可以完全解決到問題.F1.8都夠大喇呱?仲要係長焦135mm,再影埋半身,冇錯係整矇咗個背景,但整唔矇啲雜色,始終都係好干擾.


咁搞唔係辦法,幸好後來有單獨表演,我一早就覺得應該係咁啦.一來影相背景乾淨啲,二來都公道啲,評判可以專睇一對人表演,唔駛同時睇十幾對灟咗眼,我專揀對住評判席嗰邊影,背景會比較淨乾.好小見跳牛仔起到咁高腳.


不過對住評判席都有一個弊端,就係運動員會掛住跳俾評判睇,成程搵個背脊得住你.哈,咁啱佢咁樣轉過來,背面變咗正面.


由於我用定焦.又冇得走來走去,其實得幾個位可以影.呢吓動作咁靚,冇計背景雜啲都要影.


呢對香港賽手真係由細影到佢大,記得初初影既時候佢地仲係小學生咁既.


又要鬧吓舊陣教跳舞既阿Sir,硬係冇教呢啲花式......:P

沒有留言:

張貼留言