2018年12月12日 星期三

又影舞龍舞獅

上網見到元朗體育節好多節目,排球,啦啦隊同花式跳繩都好想影,不過佢要攞票,要麻煩朋友特登幫我攞,可惜……票背面寫住唔俾影相.呀,其實可以搏搏矇照影既,上次荃城舞動都話唔俾影,結果個個都照影,但係咁遠,陳間唔俾影就好掃興,又咁啱見到九龍公園有北獅比賽,咁就改變行程.穏穏陳陳實有得影.


北獅係精彩過南獅好多的,有好多翻騰,跳躍動作,而且佢比較似真獅子,我唔係太熟,硬係俾佢失驚無神跳咗影唔切,結果得呢一張成功,打跟斗嗰啲就冇喇.


人跳之外,獅子跳得仲密,機會多好多,實會影到,只要正面向住你同唔好俾獅子毛遮咗塊面就得.


呢個姿勢平常人腰力應該冇可能做到,實際上佢地應該都唔得,做到只係因為轉緊可以利用離心力.


下午到舞龍,舞龍有兩種,一種係擺姿勢,會以慢動作進行,將條龍捲來捲去擺到靚靚,容易影,但冇乜動感,另一種就係依家影既速度賽,其實事先我唔知係邊種的,不過我記得北獅多數係同速度賽一齊,已經影過一次,開段會走吓左走吓右,用135mm就可以影到連埋人.


或者等佢走前排影半身.旁邊啲人見我係咁左左右右搖來搖去可能覺得我係傻既.

沒有留言:

張貼留言