2019年7月10日 星期三

軍營開放日

這個想去了幾年,終於的起心肝早一個鐘去排隊攞飛,原來一個人可以攞四張,咁我就攞咗兩張新圍,兩張昂船洲.


星期六下午先去新圍,預咗呢度規模比較細,應該冇咁多人,頭班車原來要早開門一個鐘開,但幾分鐘就到門口,搞到門口又排咗接近一個鐘先入到去,超曬既關係,冇乜人去霸頭位影相,我都等到開幕前15分鐘先行埋去,佔到頗中間位置,有上蓋既地方基本上係俾前面遮晒,乜都睇唔到的,隨住樂隊一輪演奏後,國旗隊伍終於進場,咁多人頗壯觀.

昇旗禮開始,起來………旗張得唔係好夠開添.之後有樂隊大纙大鼓演奏一輪.

之後有搏擊示範,有啲似柔道,之前一直驚焦距唔夠長,實際最遠都只係用到330mm,呢一幕爆晒框,要換支135mm出來影.                                   


仲有刺刀同對打表演,由於只開三邊觀眾席,背景好乾淨,啱晒我.


最後是戰車表演,係真係會開炮見到火光的,不過我影唔到,最衰渣唔定主意係咪玩慢快門,一時冇留意就錯過咗,但開炮只係一吓,高速連拍都未必中既.跟住就冇喇,成個過程得個半鐘,其他展品只有幾部軍車同啲槍械俾公眾試玩.仲有免費嘢食派,但我梗係走啦,曝曬既關係,已經成身濕晒.

第二日又去過昂船洲,今次半個鐘前先開頭班車,心想安排得幾好,但去到就好震驚,打晒蛇餅,啲人唔知邊度來,結果搭頭班車都入唔到觀眾席,已經爆滿,更莫講話去中間靚位影相,侷住去對面昇旗位後面來個近距離影昇旗.點知………有所謂護旗隊,成排人遮住乜都影唔到,之後運動場中間既表演唔係俾個背脊我地,就係花到阿媽都唔認得,乜都影唔到,十分失望.直到有啲比較邊位既表演先有啲生機,用到420mm,影像開始有啲散,原來合作翻牆係咁的.


有火又有跳,正.


後面背景就係咁架喇,如果個士兵唔係叭低,應該就會隠咗形.                            


之後係要去補給,有免費飯同包點派,但冇可能排得到,給果十蚊雞買支甜筒頂住就算,但水不能不排,因為冇得買,帶來既一公升加埋佢送嗰支水都已經一滴不剩,排到埋去裝滿即飲一支再裝滿,最後都係飯晒,昂船洲係唯一一個有軍艦既軍營,順便影吓佢跟住又要趕去排隊睇文藝表演.早一個鐘到都係得翻最後三行位.


大纙大鼓,都幾好睇,好在有帶135mm來,有328當然好,不過冇可能咁重攞足一日.


幸好大部份都係大堆頭成個畫面都係人,都唔係好駛用好長焦距,但內容不停係愛國都幾骨痺.完場想睇吓仲有冇嘢食派,結果係冇既,求其影埋啲戰艦同直昇機就走翻屋企沖涼喇.

13 則留言:

  1. 都幾多嘢睇噃,但我一向怕排隊,仲未去參觀過。以前行山多次經過石崗軍營,見到很多高大的鳳凰木,綠油油的草地,寧靜的環境,反而好想有機會入去行吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 石崗軍營平時可以去呀,聽講春天睇木棉花好出名.

      刪除
  2. 我我們是殖民地長大,是沒有愛國的教育,只知道自己的確是中國人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢一代冇乜國家觀念,只關心生活.

      刪除
    2. 所謂的國家觀念,民族意識都是政客自己在吹噓,小市民只關心生活,只關心自己身處地方的利益。就是上海人,也只會關心上海的利益。

      火姐,久違了。

      刪除
  3. 我覺得這次影的比平時影的精彩!

    回覆刪除
  4. 要排隊攞票,所以未去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係早一個鐘去到都仲有大量票剩,我估準時到應該都有票.

      刪除
  5. 啲相影得好正!尤其尾兩張

    回覆刪除
  6. 軍營有表演看?不錯喔! 拍得很美,正!

    回覆刪除