2021年3月22日 星期一

小白鷺餐廳天空之鏡

早排搭火車經過見到小白鷺餐廳終於拆咗啲竹棚,決定搵日去影吓佢倒影,上天文台網頁見到微風先去.

水面果然幾靜,行過對面岸可以對正正面影,實際又只係普普通通.

影吓另一面既樹木,只係差幾棵紅葉,否則同流水響都冇乜分別.


這個景很普通是吧?請留意一下左上角的石塊,佢實際係水底下的,這其實是一個倒影反轉的相,可以看到水面有幾平.離開時見門口有一堆鬱金香,只得Wide鏡個景又好似冇乜特別,花展都影過就冇影,點知翻到屋企睇FB先知原來好多人係特登去影的.


我覺得夜晚既倒影應該幾靚,於是又來多一趟,天文台明明話係微風,點解啲水咁鄒既,而且四周是山又冇燈光,黑媽媽淨係得間餐廳都頗平淡.算啦草草影完收工.

20 則留言:

  1. 水平如鏡是早上去影嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的一早去,睇咗天文台係微風先去.

      刪除
  2. 第一張幾好喎
    好多人去影花,你去到都唔影,好嘥啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,唔知點解嗰刻係唔想影花 :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝鼓勵,夜晚差啲喇,只係見到一堆光,冇晒餐廳外形 :P

      刪除
  4. 原來香港多咗咁多好去處,交通又方便,祈望傳染病毒快完結,讓我回港走一趟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,實在給這個疫症折磨得太耐 :P

      刪除
  5. 夜景倒影好靚,好少見人去影夜晚,我有去過,前一排好多鬱金香及向日葵及大玫瑰!(⌒o⌒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係好人,個夜景咁你都唔嫌棄,前一排係好多花呀.

      刪除
  6. 我都覺得最後嗰張好靚。

    回覆刪除
  7. 水夠平靜, 好日子,哈, 夜景都几靚喔!

    回覆刪除
  8. 你唔講,我仲以為系皇宫添
    夜景顯得輝煌。

    回覆刪除