2021年4月7日 星期三

靜英英松仔園

年年驚蟄過後都實係啲天陰陰,灰矇矇既天氣,唔多啱影風景,明知蟲仔應該唔多,都冇計去松仔園碰碰運氣.

一路行到上入口都係乜都冇,到落樓梯先見到呢隻平時都唔會點影既蜘蛛仔,今次我想試吓夾相增加多點景深同盡量影大啲,二話不說加埋個1.4增距,實在太震搞唔掂.齋180微距影到盡1:1其實都唔易,影咗三張就算數,事後都要裁頗多先有咁大,而景深其實只係包到啲眼同前面匹鬚.

行行吓地下有蛙,好小見佢唔係喱埋一二邊,我今次扒地影咗六數用來疊,好在支閃燈頂得順係咁閃.

竟然超好運見到有隻蜉蝣飛到葉底,但係佢所處地方係懸崖邊,我唔係好敢企咁出,姿勢唔多穏定,只係影咗兩張來夾就算數,放大睇個身中間係矇矇地的.就係得咁多喇.

22 則留言:

  1. 松仔園是否好多這類既昆蟲架, 蜘蛛好似好大隻咁喎, 你唔驚咩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 效外地方點都有啲昆蟲.隻蜘蛛其實好細隻,冇乜好驚,大嗰隻碰唔到 :P

      刪除
  2. 影得好靚喔, 特別青蛙好靚, 最後那張好得意, 條尾咁長。
    初夏會多D昆陽影架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,其實真係好小昆蟲,比起幾年前係天壤之別.

      刪除
  3. 隻蜘蛛"仔"放到咁大又咁清晰,我第一眼望到個心都離一離.... :p

    回覆刪除
  4. 放大的蜘蛛都幾「恐怖」,好彩其後兩張得意啲,不過,三張都好嘢。

    回覆刪除
  5. 圖二. 好像是另類的蛙。圖三. 似蝴蝶又像蜻蜓。三張都影得很精彩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,圖二是非常普通的青蛙,次次去都見到咁滯,通常都喱埋一二邊,今次在空地比較小有,圖三是蜉蝣,只有一日壽命.

      刪除
    2. 漂亮的蜉蝣,只有一日壽命,太可惜了!

      刪除
  6. 好靚呀!最後個張你唔講我以為蝴蝶。謝謝分享。

    回覆刪除
  7. 蜉蝣你都影到, 要比爆讚賞你喇 👍^n /i.e. 👍 X n次方= ? 👍; 答案係.. 數唔倒咁多個 👍 。
    蜉蝣聽得多, 從來唔知係乜野樣, 你影得佢都靚仔喎 。
    短片 成年蜉蝣的一天(也是唯一的一天)https://youtu.be/T5HV-PsLPLE
    短片 Mayfly's lifecycle https://youtu.be/dzbLuLzMWE4
    短片 Mayfly Madness https://youtu.be/1r1wxLKhE2o
    短片 Mayflies Invasion https://youtu.be/K4UHcoGKBVc
    短片 Mayfly invasion https://youtu.be/5iyocigBFvA

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 其實好細隻,行過都未必發現到佢 :P

      刪除
  9. 每次你去松仔園,我就知你係去蟲仔園.

    回覆刪除