2021年5月2日 星期日

山寮影蝶

天陰陰能見度低最好影蝴蝶,除咗鳳園,去山寮其實也很方便.

呢排大熱係忘憂尾蛺蝶,成二十人等佢出現,而佢真係出來飲水,超定,個個都影到,幾大頭都得,而且佢好大隻,超易影.我聽啲人講要影到四條尾,兩條鬚先算合格,咁我又留意下.

其實大家係為咗影呢個倒影構圖,有心人放咗個水売在旁邊可以隨時加水.眾人排隊影完又去翻隊尾再影過,唯恐失手.已經影咗五六傳,大大小小左左右右都影過.睇怕佢唔飛走都會繼續,終於影到水都開始乾,有人提意加啲水嚇走咗先肯停.

跟住大家都希望出現既鋸粉並沒有出現,走咗隻唔知乜鳳來,我本來唔係太喜觀影呢啲跳來跳去既.因為對翼影出來會好矇,襯佢啱啱佢有一刻叫做冇咁彈,咁就影咗佢.

跟住冇乜喇,地下有隻好細既,我要用合成方法挑戰影到佢好大隻,影咗三張,頭同兩個翼尖,夾完先發覺影灟一張,搞到有一小忽矇咗,嘥晒.

20 則留言:

  1. 影蝶都不容易遇上超易影的啊!

    回覆刪除
  2. 我近年都好少專登去影蝶,只有行山的時候碰啱至會影,但行山時候碰到的蝴蝶大部份都係不停咁飛,好少有企定定任你影嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一種種蝴蝶啦,而且用長鏡唔駛走咁埋會好啲.

      刪除
  3. 年年都咁多去, 你咁近去多几次無所謂。美拍~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,對我來講,同去鳳園差唔多.

      刪除
  4. 捕捉蝶影美麗一剎那真不易, 謝謝分享 🙏
    祝母親節快樂 ❗️

    回覆刪除
  5. 圖1 及 圖3 的衣裳很美。

    回覆刪除
  6. 好彩係蝶影,唔係諜影。相真係影得靚!

    回覆刪除
  7. 我又來偷師,偷極都影唔到呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,慢慢來,或者你覺得邊度有問題可以討論吓.

      刪除