2021年5月28日 星期五

影血月的經驗

一向對甚麽超級月亮,月蝕冇乜興趣,所謂超級月亮只係大7%,搵支長鏡實際啲.月蝕更無謂,影相既話同唔係滿月冇分別.不過今次話有血月有啲特別就走去試吓.做咗一輪功課,黃埔海濱應該最好,有機會有水平線月出,咁就可以煲到個月光超大前景又唔會爆晒框,月出時間又啱啱好日落之後,個天仲係藍色應該好靚.

人多成點都唔駛我講.早一個鐘來到近入口既已經冇晒位,我仲同人講咁大個海濱實有位.咁事實上左手邊行遠小小都仲有位放到腳架,不過走嗰陣就要行遠啲囉.之前最擔心既低雲今日係冇.但係夠鐘月出後成15分鐘都冇嘢睇,終於有人話見到,但水平線附近乜都冇喎,原來已經升到好高喇,應該係個天太光,之前睇佢唔到.月蝕既關係,個月光得一條.

再等,月光已經入咗雲,到佢出翻來已經好高吓,爆晒框,影直度又唔多啱口味,同埋天色越來越黑,搞到冇晒心機.

剩翻一招只好用移形換影大法令月光時光倒流去翻之前靚既場景.個月光實際真係咁大同喺嗰個位置架,不過唔係呢隻色之嘛.

最後就係我之前既理想構思喇,水平月出用到300mm加1.4增距地景都仲未爆框.真係咁理想既話照睇煲到600mm都仲得.跟據今次經驗,要避開月蝕,要揀月出時間在日落後半個鐘最好.下次再試吓.

20 則留言:

  1. 哈哈!我都冇興趣,但看到攝影者的用心,我也非常欣賞。

    回覆刪除
  2. 你拍得好精彩。我在紅磡現場睇。6時多個天好光,什麼都看不到。天暗下來就見一彎暗紅。月亮慢慢吐光。很多雲遮掩。直至滿月。個月亮比平時光。覺得似個勁光電筒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要聲明我係用兩張相合成的.我覺得個月光比平時白色時暗喎.可能係升得高天已經好黑既感覺.

      刪除
  3. 你影到個血月亮好靚又咁大嘅,直睇好細咋,
    我網上睇到黃埔超爆人

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼睇當然冇用長鏡影咁大,黃埔真係超多人 @@

      刪除
  4. 今次真係希望越大, 失望也大哈哈~
    影月光, 我都開始投降哈, 無次靚。
    你合成二張都唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人算不如天算(其實係經驗唔夠,忽略咗個天太光既問題),時機啱既話應該唔難影到,合成容易,始終係假嘛.

      刪除
  5. 見左甘多人影,你影得最靚!

    回覆刪除
  6. 我以往有影月蝕的習慣,乞次也不例外,當然也只是揍揍熱鬧的心態,因為我冇一支合適的長鏡,只能影大景,月光不太大,但我有部傻瓜機可以去到450mm,影月亮close up 是勉強可以的,但解像度就差幾皮嘞,冇辦法啦,未儲夠錢買鏡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有人影大景加一串月蝕的流程都幾特別的.影特寫就冇計一定要長鏡.

      刪除
  7. 一流,第一次見到血月亮照片,美極。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 當然不是啦,聽說是低角度反射太陽光的效果 :P

      刪除
  9. 咁難得見到有血月,當然個個擠晒去影啦,你都影得好靚呀!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,係估到多人,估唔到多成咁 :P

      刪除