2021年7月27日 星期二

戴口罩既體操

之前都有個室內舞蹈可以影,但疫情下室內活動要戴口罩,睇唔到表情差好遠,今次室外搞應該唔駛戴口罩呱?

估錯咗,都係戴口罩的,既然來咗就照影,先來啲群操,太陽未落山,雖然舞台後面係密封,但反射光都夠照,ISO 400快門已不錯.

小朋友帶操,大會個攝錄影機全遮右手邊台,咁既安排都有,完全唔顧觀眾睇唔睇到.我只好淨係影左面台.


四大項目自然有棒操,除咗大會攝錄機,我發覺有一班影相人成日都係走去前場企起身影,雖然佢地係企大會攝錄機前面,但佢地貼住個台,變咗斜斜地影右面都俾佢地阻埋.


最後係圈操,原本座位之前既人都好識做舖咗地下坐,唔會阻到後面,搞搞下就開始有人舉高部手機影,連中間都遮埋,我呢張相好似好乾淨,其實右下方係有兩個好大人頭連手機,只不過運動員啱啱跳高,冇疊埋一齊,比較容易事後P走佢地.


原來除咗四大項目,仲有呢啲類似跳舞既.太陽落咗山,ISO開始標升,大會仲有樣唔掂就係點解會黑背景架,東方人頭髮黐晒地.


情況越來越失控,個個有樣學樣舉電話影,甚至企埋起身,我原本考慮好唔好帶300mm來後排攻擊,最後怕重冇帶到,睇來決定係正確,一來唔夠大光圈,二來後排都俾人遮晒啦.


情況開始失控,有啲影相人開始企正中間,我都係企正中間,不過我係座位側,佢地係座位前,觀眾都一臉無奈.大會燈光又係搞鬼,唔夠光之餘仲紅紅綠綠.


終於到頒獎喇,諗住走人點知又話頒獎後有彩疍,咁又等多二十分鐘.表演由大姐姐擔旗,情況全面失控,所有人湧晒去舞台前面.我侷住走台側冇人既地方.我唔想同電話爭位之外,亦唔想用wide鏡影到變晒形.同之前小朋友唔同,個個都好高大搞到爆晒框,最後只有一張收獲.呢個時候我明白大會部攝錄點解要擺台前面.


14 則留言:

  1. 面對這些環境很無奈,可能有一天又係攪到不凖拍攝與錄影。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘就係咁啦,守規矩既人要為唔守規矩既人埋單 @@

      刪除
  2. 戴口罩表演,我估佢哋都好難忘。

    回覆刪除
  3. 此情此景,都叫做百年難得一遇喇 ~

    回覆刪除
  4. 嘩! 啦! 啦! 動感十足的畫面, 令我看得入神, 正! 靚!

    回覆刪除
  5. 戴著口罩做運動真是好辛苦啊!

    回覆刪除
  6. 而家乜嘢場合都係比啲手機搶哂嚟影,本來各有各影冇乜所謂,但係啲人多數唔講影相禮儀,自己影到就得,唔會顧別人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機冇遠攝,侷住近影,有心影得好都係要用相機,大家遠影係最好,唔會阻到人,不過啲人都係旨在有個影像.

      刪除
  7. 戴口罩表演,呼吸難了,真的好辛苦啊,你影得好好呀!👍😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,好彩佢地每場都只係幾分鐘,呼吸勉強都可以.

      刪除