2022年8月5日 星期五

紅鋸情意結

睇翻以前影既紅鋸,清楚係清楚,但全部都歪歪斜斜,硬係唔得四正,雖然龍鼓灘都頗遠,都要去搞一搞佢.

四周都係紅鋸,但肯停個好位既就真係冇,又係歪歪斜斜,搞咗一大輪都係得個桔,不過其他人似乎係珍灰情意結,好快就搵到來影.我自然又拖衫尾唔好執輸.

好喇,終於有紅鋸開翼平放,唔紅既,原來雌性係咁,不過個位都真係好亂.唔合格.

有隻角翅弄蝶,我影咗嗰啲又係歪歪斜斜,今次要認真影靚佢,又係好似紅鋸咁不停郁,而且佢背部彎彎地有啲馳背,唔夾相好難夠景深,但佢不停郁始終唔夠時間,最後翼尖都係清唔到.

突然起哄,原來有罕有蝶,聽佢地講應該係遷粉蝶,血斑型.太瘋狂我唔係好敢去前排影,咁啱停在橋的鐡絲網上,旁邊師兄用300mm正面太近對唔到焦,我就唔客氣喇,有冇覺得個背景有啲怪?其實我大執先整走晒啲鐡線網,功夫所限........

15 則留言:

  1. 蝴蝶都唔容易影,你都好心機了!

    回覆刪除
  2. 呢幾隻蝶我以前早好幾年都有影過,當然冇你得影得咁靚。
    近年真係少見咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝴蝶對你沒有敵意。它不在乎你的鏡頭。極好的瞬間。

      刪除
    2. 一啲啲,有啲警覺性好高,一接近就飛走.

      刪除
  3. 嘩,黃色既蝴蝶,真的好特別喎,叻叻俾你影到!👍

    回覆刪除
  4. 島兄唔單止影相有耐性,連執相都咁有耐性,相信執走啲鐵絲網背景用了不少心機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見隻蝶未影過,麻煩小小俾多啲時間執 :P

      刪除
  5. 恭喜Philip, 這輯蝴蝶真係影得好靚 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,太過獎了,第二,三張都麻麻 :P

      刪除
    2. 因為我愛蝴蝶 所以我已在自己的網誌推介了你這篇 [紅鋸情意結] 。

      刪除
    3. 我特別中意第二張, 因為蝴蝶翼的花紋好靚。

      刪除
    4. 謝謝你的推介,第二張隻蝴蝶花紋係好靚,可惜顏色淡了點,而且停低的位置比較雜亂.不過一心影佢所以都照影 :P

      刪除