2023年5月24日 星期三

鹿頸影蟲

得半天時間,天氣又好似唔多穏定,不宜上山,去鹿頸睇吓有冇蝴蝶.

係冇既,去到鳳坑乜都冇,只好翻轉頭,記得來嗰陣啲欄杆有好多毛蟲爬來爬去,不過一心諗住影蝴蝶睇唔起,依家粗粗地都食餐啦.難得有一條曲起咗,不過暗地方唔夠光之餘啲蚊係好癲,用蚊怕水直噴佢都唔驚,搞到我唔敢逗留太耐影靚佢,怱怱影完就走人.

走到海邊,見到蟲蟲二號,佢都幾合作,我剪走阻住視線既草都冇嚇走佢.咁啱出翻小小陽光,如果唔係都幾難影.



15 則留言:

  1. 影住條蟲蟲先,過幾日佢就會變成一隻好靚嘅蝴蝶架啦....🤣

    回覆刪除
  2. Hello! Interesting, really fantastic photos. A real delight! Greetings from Poland!

    回覆刪除
  3. 「啲蚊係好癲」,真真癲!我依家比蚊咬左,有時會出粒細水泡添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係,次次都要成個星期先好翻,跟住又被咬過 @@

      刪除