2024年4月13日 星期六

追逐豹斑雙尾灰

見到FB給這隻蝶洗版,我又未影過,而且聽講隻蝶好合作,只要位好就會影得靚,更加有人話三點後必出,不過.......要上蠔殼山山頂影,好彩山唔算好高.

食完晏先上去,又有成十個人等緊,主角未出,達摩鳳蝶先出來,居然係偶爾停吓,終於影到張比較四正既.

四點了,主角出來了,係好合作唔會飛來飛去,但現場超大風,跟本冇可能影得到,成班人只好等,咁既情況唔駛出微距,冇可能夾相,只好鬥快.

後尾又停咗個好位而且冇乜風,大家又狂影一輪.

13 則留言:

  1. I love butterflies very much as they come in many varieties of colours and patterns. You captured perfect shots of them with this exposed light background. Beautiful shots Philip 👍👍👍👍

    回覆刪除
  2. 有時候見到啲影蝶朋友都好好笑,幾十人追住一隻蝶,影到!影唔到!在他們的面上表情可知一二,島兄,你都是這樣嗎?不過講真句,我真的很佩服他們的耐性,我以前都會去影蝶,就是因為先天缺乏這種耐性,放棄了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁架,如果嗰隻蝶未影過靚的,已經集咗郵既就冇咁緊張啦 :P

      刪除
  3. More beautiful photos. Your work is delightful!

    回覆刪除
  4. 主角出場真係非同凡嚮好靚 , 幼幼的腳都影得好清晰 , 很佩服你的耐性和定力 .

    回覆刪除
  5. 哈哈,佢好似著左波波裙咁,花紋好靚噃!🦋

    回覆刪除