2024年6月9日 星期日

成也電子快門,敗也電子快門

電子快門呢個技術有咗好耐,可以冇聲,又唔需要活動既零件,非常耐用,而且唔會震,影相唔駛黑屏因此連續對焦干擾更小,仲可以做到超高速快門及連拍,但唔好處係影移動既嘢會有果涷效應及用唔到閃光燈.

直到Sony A9出現,電子快門果涷效應已減到接近機械快門.最近見好多有錢蝶友都轉咗Sony A1,電子快門都一樣用到閃燈,不過同步速度只去到1/200秒.要用機械快門先可以去到1/400秒.由於電子快門唔多傷機,可以瘋狂連拍.我幾乎冇見過有用A1既人會用機械快門.

但係,影蝴蝶想用閃光燈又唔想快門得1/200秒可以點,將閃光燈設定做高速同步就搞掂.這就是盲點,高速同步係會大大降低閃燈效能,於是唔夠輸出,回電慢,勁耗電,傷閃燈等副作用出晒來.有人同我講支細閃燈唔得,回電好慢,我叫佢將快門降翻做1/200秒,即刻可以不停閃都得.其實好多人都嘥咗A1個機械快門,1/400秒高速同步唔係咁多機有,但就冇乜人用.


14 則留言:

  1. 我現在對這些玩意已經一竅不通啦。

    回覆刪除
  2. 以前我用外置閃光燈,往往要計較同步問題,隨著對影相的要求降低,我只用內置閃光燈,任由相機幫我調節,少啲煩惱。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 內置閃光燈都有同步快門問題,不過佢唔支援高速同步,只會直接唔俾你加快快門,日光下用大光圈好易爆光 :P

      刪除
  3. Sony的A系列令人拈上手不願放下,全片幅,價錢很貴,值得吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個個牌子都差唔多,看你對質素有幾多追求,因為貴之餘都幾重.唔小人搞搞吓用電話影就算.

      刪除
  4. Interesting post. We can see complete professionalism here!

    回覆刪除
  5. 謝謝分享。
    我當年買的影相機都進了冷宮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家電話咁勁,又方便,其實都滿足到大部份需要.

      刪除