2024年10月18日 星期五

五指耙公園打疍

朋友問我話有人帶路去光明區影景,事實上我上個星期先去完,會唔會又係去嗰度架?是關水路都好遠,重覆就唔好啦.後來知道唔係咁就去啦.

原來今日既目標係打疍,即係影咸疍黃太陽,打疍我其實興趣不大,因為前景會變咗剪影黑媽媽,純粹為見吓好耐冇見既朋友.既然一場來到就諗吓點影靚佢.帶埋腳架來做HDR,以前HDR做出來好卡通,現今Light room做出來已經頗自然,原本太陽會移動係會有鬼影.我用咗包圍曝光同電子快門,一來用到400mm焦距會好震,機械快門連拍真係會矇的,二來相機自動加曝光可以確保1/10秒就影第二張,盡量減小太陽移動幅度.朋友的目標係要影到個太陽正正在兩個塔中間,位就得一個,可以影既時間亦非常短,我就側小小都冇所謂啦.

12 則留言:

  1. 很完美的蛋黃,前景也美。

    回覆刪除
  2. 好勁的咸蛋黃,又圓又大,靚!我個人認為側側哋好啲,冇咁死板。當然,審美觀是每個人不同的。

    回覆刪除
  3. 咁大隻咸蛋黃,膽固醇超標呀^_< 請問光明區在那裡呀?謝謝﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,影唔怕既,光明區在深圳,地鐡6號線可以去到.

      刪除
  4. I really like it, like all your photos on the blog! :)

    回覆刪除
  5. 嘩好靚我以係幅畫呀 ! 原來咁靚要有咁多秘技才影得咁靚 .

    回覆刪除