2016年3月11日 星期五

手球攝影

Samsung體育節又開鑼,可以攞正牌去影運動但又唔駛交相,可以遲到早退,實在係好節目.同日有兩個選擇,一係棍網球,室外易影,但只去到兩點,室內手球就去到六點,爛玩的我就揀咗手球.

 
同其他球賽一樣,除非諗住影龍門接波,否則在底線會比較多機會影到正面進攻既畫面.觀眾席對面no good,因為觀眾做背景太花,得翻兩個位,基於大多數人用右手進攻.所以企進攻方向既左手面係冇咁易俾手遮到面.不過超多人喺嗰度練波,球來球往太阻,跟本影唔到相,侷住去次選.撞吓彩都未必遮到面既.我最鐘意表情夠兇悍既運動員 :P
 
 
跳起進攻的畫面其實幾難影,唔夠光對焦慢,快門慢,加上又好易被防守球員阻住,被球證阻住,仲有啲球員係唔跳既……..所以我會影吓容易啲既中場爭奪畫面.不過………今日既隊伍似乎鐘意十零零多啲,一攞失波就全軍退守,由得你射.搞到冇乜得影添.
 
 
影多張跑緊既先.
 
 
等咗一輪,終於等到靚位冇人練波,可以冇咁易被右手遮到面.


除咗遮面既問題,我仲發覺我唔係好影到離地嗰吓,用135mm又爆框,到我換85mm又成日細粒得滯.慢慢我發覺弱隊比較like遠射,較適合用135mm,強隊就鐘意近距離飛身,85mm啱啲.

仲有我成日影到冇咗隻手同個波, 因為扣球需要伸高手,再加埋跳起……搞到成日出晒界,唔知係咪冇影一排退化咗?經過慢慢更正後,終於影到跳起既畫面喇 :P

沒有留言:

張貼留言