2016年7月8日 星期五

體育節壘球

朋友終於忍唔住買咗支150-600mm長鏡.除咗打雀外,影遠距離戶外運動都係試鏡好項目.襯住體育節未完,就帶佢去玩吓.


有影友講過,影戶外活動最正一係曬到爆,夠晒光,一係Touch wood就落狗屎,影泥漿咁話.不過………佢係講緊用定焦F2.8大炮影,150-600mm……落大雨就算唔怕濕水都肯定唔夠光影.就算有舊雲遮遮都差啲.快門變慢最好影捕手,因為在接波嗰陣,大部份時間都唔係好郁既,我試過1/200秒快門都影到.


例牌啲都影埋投手,影捕手或者擊球手都有機會估唔中,但影投手一定唔會估錯,肯定每一球都會掂波,實有相,不過sharp唔sharp就靠自己喇.


自然要影埋擊球,今日啲準繩度真係麻麻,好多全壞球,一唔係就打到唔知飛咗去邊.求其影幾張就算.


其實我最想影係剷壘,難度其一係唔會經常發生.時間充足既話真係未洗過褲咩?就咁跑過去就算啦.


就算發生,仲要估係邊個壘,第一棒唔駛估,打中實係跑二壘,不過二壘通常夠時間,唔多會剷,如果滿壘,即係個個壘都有人,用緊四,五百mm焦距要突然由擊球或者投球位置即係搵剷壘個位,由於視角窄,可能講緊要十秒,八秒時間.zoom翻wide啲搵到再zoom埋去都唔快得幾多.分分鐘已經完事.我個方法就係放棄擊球位置,會爭取到多一點時間,最好係影到個波在空中,防守球員又未接到,跑壘既剷到沙塵滾滾就為之very good喇,我真係影到架,可惜矇咗,接咗波既都算啦,揼爆心口呀.


再接再厲,嘩,剷還剷,睇人呀.要影到被剷個壘啱啱有人接波係可遇不可求的,因為是但一個壘接波都可以Kill到跑壘嗰個.所以頭先真係想死.


再來,今日擊球就真係麻麻,但係啲人又幾肯剷喎,我平時都唔多影到,今日都有幾張喎 :)

沒有留言:

張貼留言