2016年10月26日 星期三

樂遊高雄

係呀,又再去,已經係第三次去.原本想去未去過既花蓮.睇完旅遊書之後覺得除咗個海洋公園同金針花海之外就冇乜特別.金針花海又應該未係時間,交通又唔係好方便,而高雄,剛有左營萬年季,舞火獅,放烟火...........呵呵.


今次舉辦左營萬年季的地方是蓮池潭,但確實舞火獅及放烟火的時間唔確定,網頁說活動有一整個星期,平日只有夜晚有活動,假日早晚都有,旅程中又係假日就只有頭一日,所以一落機去酒店放低行季就去.表演唔多見,淨係好多賣嘢食攤位,有啲似朝早開既夜市咁,唔緊要,我有Plan B,就係影龍虎塔夜景,新腳架大派用場.點知拍攝位置係在木橋上,一有人行過會非常震,冇可能用長曝,走前小小到水泥地又好多人遮,侷住夾硬影,25秒唔掂,6秒都唔掂,最後唔理得咁多喇,天全黑都搞唔掂就會白果,終於開大光圈,稍提高ISO,用2秒連拍,最後真係得一張可以,早知揀淡季來好過.


除咗腳架,我仲帶咗好小會帶既魚眼來,其中一個目的就係影美麗島站既光之穹頂.除咗魚眼,應該都好難影得晒呢個景.呢度都唔駛好特登來,就在捷運站裏面 :)


影完相要去玩吓,持登搵咗資料來草衙站太魯閣購物玩樂中心玩小型賽車,未玩過要先上堂,講到鬼咁危險,又話撞爛架車要賠,搞到我唔敢去咁盡.不過我都上到當日頭15名架.個榜不計總成績,只計最高圈速,就算跑完一個圈就抄車都有機會上榜首.除咗賽車,仲有其他機動遊戲,打棒球等,續樣計錢,冇乜人玩,唔駛點排隊,此外嗰度仲有商場食肆.可以消磨一日都得.


晚上又係影夜景既時候,漁眼另一個計劃就係影新光碼頭呢個景,好奇怪,天文台話日日都有雨,但其實日日都幾曬.偏偏下午又會變到成天都係雲.原本實食冇黐牙既夜景竟然由籃天變成白天,更加搞鬼係當個天黑晒,已經執晒嘢想走既時侯竟然着燈,噢......不是影碼頭的季節 @@


原來淨係捷運站直達都去到好多地方,睇旅遊書橋頭糖廠冇乜睇頭.就係睇吓啲已經廢置既火車呀,廠房呀咁......實際上都係,但原來去遠小小有騎馬玩同埋.......小型賽車.呢度啲車冇太魯閣咁靚,而且冇放滾架,冇安全帶,賽道上既防撞欄亦只係一堆車呔.但價錢就只係一半,終於又同老婆包場玩咗轉 :P


今晚要搵個穏陣既地方影夜景,就係85大樓觀景層喇.比起星架玻,佢有玻璃擋住,要處理反光,但佢入場費好平,而且.........可以用腳架.四面都係景都唔知影邊忽好添.最後影有海既兩個位啦(Magic hour得幾分鐘),真係好手忙腳亂,又要攞住風褸遮反光,又要攞快門線,仲要攞手機睇B快門時間,終於用埋口先掂.最後.......慘,有一張竟然遮唔晒啲反光 :(


呢日要去都幾遠既田寮月世界.可以搭捷運去到尾站南崗山再轉公車,但公車班次好疏,9點之後就到11點.唔想煩包咗的士入去.個司機做埋導遊講我地知點行.我冇聽佢講一去就去咗門口介紹既胘月觀景台,確實係廢的.除咗舊嘢幾得意同有個日昱之外,景觀係麻麻....


行翻轉頭去一個叫做觀景台既地方,呢度就似樣啲,角度算幾好,可惜個天好灰,後期點搞都唔藍,我發覺呢度好似冇乜人打理.入口處顯示所有觀景台啲路都係有危除封咗的.唔通一場來到淨係入口個湖行個圈就走?而事實上啲路真係有問題的,胘月觀景台條樓梯可能打風,有棵樹跌咗落來,要捐過去.觀景台仲離譜,有一忽俾山泥仲歪咗.都係夾硬過.......


我估個司機等咗我地幾個鐘都係想我地搵翻佢回程,咁我地都好識做既.佢中途仲車咗我地去阿公店水庫,不過我就覺得冇乜特別,除咗有條橋之外個水庫就係一池水咁囉.
唔記得講吓間酒店添,佢叫康橋商旅,早餐勁豐富,要肉有肉,要菜有菜,有包有疍,雪糕都有,除咗冇生蠔同魚生之外,同食自助餐真係差唔多.而且夜晚有點心,係食得飽嗰隻,如果冇乜要求可以慳翻一餐,我地就晚晚都來食紅豆豆腐花.仲有呀,有免費自助洗衫添呀.

沒有留言:

張貼留言