2016年10月6日 星期四

中伏鐡矢山

拍攝風景時有建築物可以點綴一下,特別是夜景有燈光可以唔駛太多黑位.不過我唔係太喜歡四四方方既,或者實用率係好高,不過美感就……見到早禾居圓形既設計覺得幾有趣,網上路線亦好清晰,而且拍攝點山高二百多米,算矮.啱晒近日唔想咁艱辛既我.


睇地圖既話,鐡矢山是在另一邊的,這個山其實冇名,入口好易搵,就在早禾居旁邊既樓梯登山就得.唔明點解行山人咁憎樓梯.安安全全冇意外又去到要去既地方咪幾好.報應來喇,樓梯只係一小段,好快就到密林.路邊既草仲多過太墩.真係有啲驚陣間走既時候行錯路.報應又來喇,做乜啲路越來越斜,而且好多碎石.但捱到半山點都唔走架喇.哎呀,計算錯誤添,因為日落俾山遮住,時間早咗好多.趕上山頂有啲敏.而且嗰段差唔多俾草遮晒咁滯,入黑走好易迷路,再而且,山頂係睇唔到早禾居的.罷了,呢度影日落都唔係太差.雖然山頂的話可以避開前面堆雜草.原本要在極斜既山路set腳架,最終俾我搵到路邊有舊大石勉強可用,否則一個不留神分分鐘粉身碎骨.


最完美既做法梗係上山頂影完日落,之後嗱嗱聲襯Magic hour之前去翻呢個位影早禾居啦.不過萬一趕唔切咁就蝕大本,都係企定定吹下風等影夜景算喇.落山路程又可以近啲.今日空氣真唔錯,遠景都睇到,真係可以直出唔駛點執,平時遠景多數要暴力PS先勉強睇到.


再影多張大特寫就要走喇.真係好恐佈,我差唔多成程都係半瞓低既姿勢先敢落去,大斜度,會親吻你既雜草加上碎石,每行一步都十分耗勁.勞工手套都幾乎抓唔穏.沒有最衰只有更衰,我竟然真係行錯路,去唔翻條樓梯度而去咗一條旁邊只有非常窄路既小水溪.好在見到不遠就係馬路,行翻轉頭就咪搞喇.小心啲在水邊爬過去啦,一個唔小心,終於踩埋水,幸好都走到唔係掘頭路.出到去發覺成身上下勾滿鬼針草,有排清,呢度竟然係我去過咁多地方之中最高難度級別的,一次就夠,下次咪搞.

沒有留言:

張貼留言