2016年11月23日 星期三

單車繞圈賽

其實去消防局影蝶只係順便,去影單車繞圈賽先係主菜.公路單車賽由於只可以企一個位,除非好似渣打馬拉松咁大形,否則車群一過就影完.繞圈賽就唔同,每個圈都有一到兩次機會.


掛住影蝴蝶既關係,去到已經開咗賽,直路旁邊大把位,但彎位已經爆人.最後搵咗彎位出小小既直路.點解個個都揀彎位呢?首先直路既問題係比較難影到一大堆車.由於車既比例同相差唔多,除非啲車貼得好埋,否則架車影得大架既話就差唔多霸晒整個畫面.好似呢張咁,後面得翻半架.


咁影細架啲囉,冇錯係多咗車,但上下空位就會變得太多,所以會見到有啲相裁成長條形,不過咁又唔多啱我口味.


最正既位其實係大直路在一邊,車剛抽頭出彎位橫移既時候就可以影到頭車移動之餘,後面又有一大堆車喇,可惜最正位置已經冇晒位.我夾硬在對正大直路試咗幾張,一來構圖麻麻,二來架車啱啱出彎,冇乜速度,要好慢快門先有效果,以我既修為係搞唔掂.退而求其次,試吓影正面好多車衝過來既畫面,竟然焦距唔係好夠長,影得好細粒 @@


我企的位置都有一個好處就可以遠影埋對面路,變咗一個圈有兩次機會.背景綠啲也比較靚,不過最衰係車群出現既時間比較短,雖然遠處就望到車來緊,但路遮住影唔到,工作人員又企到鬼咁出,得翻一秒半秋搵車,有時搵得來已經走晒.哎呀………冇咗一忽.@@


影單車除咗影車海,幾乎一定係慢快門搖拍,高速快門會令到車到背景完全靜止,好似一架架車泊晒係度咁.而對焦住亦通常係落係帶頭既車度,至於用幾慢快門就好睇現場環境例如距離,焦距,車速等.可好多人為咗效果會走火入魔,用到1/15秒,1/10秒等極端快門.冇錯背景係好花好有動感呀,不過就連主體都矇埋,次次單車比賽之後Facebook實有大量呢啲矇查查既相.一張成張都矇既相我就唔明有乜價值喇.主體可以矇既話,用一秒都得啦,我寧願開腳架索性矇咗啲車手影景算喇.起碼個背景清囉.哈,終於有張比較多車既相.

沒有留言:

張貼留言