2016年12月29日 星期四

冷清鳳園

本來天氣咁涷我應該一早收咗爐唔影蝴蝶昆蟲.但個個都話有蚜灰出沒,橫掂又近,卒之又去一轉.


人黑冇藥醫,明明朝早都仲幾好陽光,下午竟然變咗天陰陰,一冇陽光啲蝴蝶喱埋晒,靜英英,正想走之際見到有飛鳳,呀......陰天又飛緊,好高難度喎,ISO 800,快門得1/100秒,唔理咁多,亂槍打鳥,最後都有張勉勉強強啦.實在太兵慌馬亂,影得太中間,一向唔喜歡裁相既我都要裁翻側佢.其實陰天都有陰天好,起碼影到朱古力眼,又唔駛驚光差太大影到黑媽媽.


諗住應該收爐但又有人話去,姑且再搏一次,黑開就黑,今次仲落埋雨.真係蝶毛都冇條,數數吓手指見到有蚜蟲,冇蚜灰,蚜蟲都殺啦.有腳架,又冇風諗住冇死,可以影2:1都得啦?但硬係好震,應該係支腳唔多夠力.諗住用引閃帶咗A700去,咁就出事,又唔記得帶快門繩,2秒延遲都係震,10秒仲衰,冇反光鏡預鎖.終於影咗好多先有一張勉強得.事後諗翻我做乜要擺腳架個波頭咁蠢,應該用腳架環轉角度嘛.而且我有兩支閃,點解唔好似夜攝咁影?一時腦閉塞 @@


落雨都有落雨既玩法,有人建議影水珠.我仲以為係就咁有棵花上面有啲水珠咁啦,原來係花後有花,要影到水滴裏面見到後面朵花.雖然離好近,但半圓既水珠就好似魚眼鏡咁超大視角.所以會影得晒成朵花,不過會有啲技術上既問題,就係唔夠景深.其中一個做法係特登影細啲然後裁翻大佢.我唔係幾鐘意裁相同記得雜誌講過可以影兩張夾埋,一張對焦水滴,一張對焦水滴裏面既花.Focus stacking既軟件我冇,只係用圖層方法.影既時候我已經察覺到其實改動對焦位置係會同時稍微郁咗個構圖.一扭對焦環放大率已經唔同咗,而花枝並不是在正中央,所以會移咗位.實際操作起來,成朵花見到既一定冇問題.上面嗰行黐住花枝既放大佢慢慢擦都可以.下邊又黐住花枝既係搞唔到.因為一擦得貼就會出現對焦後面既花枝,所以只可以用漸變擦小小,貼邊既地方冇得搞.不過影到咁大,嗰粒水珠都已經跌出景深,朵花清反而唔自然.就當佢本來係咁囉 :P

沒有留言:

張貼留言