2017年1月4日 星期三

金色波浪

一直都打算去谷埔影蘆葦草海,但……打波先來落雨,影相先來扭親腳,拗柴搞到我唔係好行得路.幾個星期過去熱情都冷卻了,亦擔心蘆葦草已枯死,結果不了了之.早前同朋友駕車咁啱經過鹿頸,隨便走走,竟然發現有個位唔駛點行,不過當時天陰陰又冇帶偏光鏡,顏色唔係好出,有水面既畫面都死白,就決定好天再去多次.


有陽光果然唔同,蘆葦由一片死白變得金黃色.水亦由死白反光變得碧綠,就算唔用偏光鏡都綠,有就更加綠到發黑.一般諗法都係加埋藍天綠山,綠水就最豐富啦,實情係我覺得佢地既形太平版,反而好一般.


影翻tight啲,成個畫面都係草,仲唔係金色波浪.如果有啲風吹到一層層咁仲好.


行入小小有個凹位可以影到多啲水既構圖,唔駛獨孤一味蘆葦呀,蘆葦呀咁.好彩對面農場有間屋仔,否則都幾單調.所以我都唔打算大特寫,影啲淨係得蘆葦,乜都冇既畫面.


再行入啲去到農場屋仔嗰度仲可以影到背光畫面,如果唔係山比較高會遮住太陽,甚至可以影到日落.不過實際上呢度係私人地方,終於搞到有人帶住三條狗埋來.幸好佢幾有禮貌,只係話我地會阻住佢地做嘢,你地不如出翻出面影,雖然出面都係私家路,但冇咁阻佢地.咁我地都明白既,反正已經影完 :P

沒有留言:

張貼留言