2017年5月13日 星期六

籠中蝶

自從去咗南嶺影咗啲古怪蝶之後,蝶友們又發現國內新大陸,唔同去南嶺要坐高鐡又要過夜咁交關,這個叫青青世界的地方在蛇口,即日來回都冇問題,交通費還可以,落馬洲過關再加六十幾蚊的士就到,如果深圳灣過關更加廿幾蚊就搞掂.當然仲可以坐地鐡.只需幾蚊雞………


點解叫籠中蝶,因為呢度營運手法係會買啲蝶翻來放在有網的蝴蝶屋任大家欣賞,當中有大量平價蝶夾雜小量罕有蝶.代價係80蚊人仔入場費.之前仙湖植物公園都試過,不過後來執咗笠.開齋係呢隻大嘢,平時應該排晒大隊影,但原來啲人話佢隻翼摺咗小小唔靚,啱晒我啦,我要求低,冇人爭就最好.


之前有人話呢度都係大蝶多,淨係帶300mm F4就得,微距都唔駛帶,來到就知有問題,由於我地係假期來,多人到行都行唔郁,要退到老遠影會有好多人在你中間經過,而且通路窄有時退無可退,不過我係冇呢個問題……因為我都冇300mm F4.哎呀………180mm都幾乎爆框,冇計後面頂住又要呢個方向先有綠底.呢張唔貼Facebook喇,陣間又俾人話我膚淺冇構圖 :P


呢隻可能顏色唔靚,冇乜人哮.睇真啲佢原來有啲甩皮.


最後影埋呢個交尾,嘩,呢啲構圖真係去十年都遇唔到一次呀,交尾又上花,後面仲要係黃花底.大家明啦…其實啲蝴蝶幾慘,放得來呢度出唔翻外面應該都係等死,而且內地人都覺得啲蝴蝶係用來玩的,我就見一個父親不停叫個仔摸一下,摸一下.個小朋友在鼓勵下最終起腳踢……園內寫明不準捕捉蝴蝶,用手捉既自然不計其數,更誇張既係出面既店舖竟然有網賣,亦真係有人買入來網蝴蝶,但就冇人理,真係冇眼睇.

沒有留言:

張貼留言