2017年5月27日 星期六

新機去水戰

好日都唔參加活動,一參加就話會落雨.好衰唔衰,部A77居然最近瓜咗.用元老A700我又唔係好有信心.侷住用新機上陣@@


好彩早上冇乜雨,天就陰啲.其實好弊的,快門唔夠快之外,對焦失敗率會好高,新機好處係高ISO雜訊控制較好,日光日白照用ISO 1250.跳欄其實好難影,啱距離既欄只有一至兩個,對焦又要求一對即中,以往好多時都冇跳欄相交.新機又幾好喎,成功率高得多.


死火,真係落出小雨點,曾經試過用膠袋做相機雨衣,係好阻的,而且啲水儲埋之後會流來流去,干擾既程度係直情影唔到相.所以今次只帶咗條毛巾來,細雨時可以擋一擋,濕咗都可以抺,大雨既話,我索性走翻入觀眾席算數喇.影標槍正面影太危險,後面影咗都冇用.實際只得一個位,背景雜都冇計.落住小雨搞到我好論盡,好多都錯過咗冇影.


田徑有很多項目,成日都一齊比賽,搞到唔知影邊樣好,幸連地跳高就在標槍旁邊,可以叫兩飛,從深色背景可以睇到,當時下着細雨.呢個時候……男子推鉛球已經比賽完畢,請運動員準備到頒獎台.哎呀…死喇,冇相@@


田徑又點可以冇跑步,要影晒咁多線起跑以往要換17-50mm,依家用70-200mm都勉強影到.好心唔好準備咁耐啦,我仲有好多其他項目要影的.


迎面而來既動作對對焦系統係一大考驗,用A77一定要超好天先會比較有把握對得中.陰天失敗率接近100%,其實A99II都好吃力,三級跳動作比較慢先搞得掂.


來到最難搞既鏈球.換咗機即使500mm都只夠影全身.個天越來越暗,卒之又谷到ISO 3200.A77既話應該可以放棄,改去影其他項目.嘩,準繩度也太差了吧?唔怪得工作人員猛叫我地小心啲 :P


男子推鉛球就冇相喇,好彩仲有女子.背景麻麻,求其影啲交差就算數.


跳遠難度高過三級跳好多,A99II都搞唔掂,可能因為又已經暗咗好多,已經要開到ISO 1600,退而求其次,影吓落地唧起沙塵嗰吓,不過今日既沙塵係一pet pet.


雨越落越大,實在好難再夾硬影,我開始專心避雨,正想放棄入翻觀眾席,男子一萬米既起步既槍聲響起,大鑊,唔俾橫過跑道,一萬米即係幾長?係跑25個圈呀,平均時間係40分鐘左右.死火,要硬企咁耐實濕到扭出水.............

沒有留言:

張貼留言