2017年12月5日 星期二

影舞龍

曾經在報紙上見過一張搖拍舞火龍既相真係影得好靚,Pan得極準,又夠光.同平時見慣嗰啲一味慢快門到走火入魔,完全矇查查既相好唔同.同影單車繞圈賽唔同,呢個圈唔中下一個圈可以再試過,而舞火龍有機會成晚只橫向經過你面前一次,甚至一次都冇就收工,難度十倍都唔止.見到呢個室內舞龍賽就燃起我一試既衝動.


如果條龍舞得快,其實要將佢定格都唔易架,淨係搵對焦點對啱個龍頭可能都搞餐死,而且快門都未必夠快,不過其實套路中有好多慢動作,但求定格既話應該都可以影到好多相.所以要向難度挑戰,我全程用1/50秒快門影.但求模仿到嗰張火龍相.幸運地,套路中有一個連還左去右,右去左既動作,簡直係為搖拍而設,我都影咗唔小


由於條龍會橫向行一次,轉彎向前小小又行一次,一共三次先會轉花式,所以一共有三次機會,由於我用定焦鏡,所以會有三個唔大小既影像.條龍越近就越大頭.


之後一個動作就係狂Fing條龍,我仲未有咁叻可以跟到個龍頭,改為盡量影sharp舞龍頭嗰個人.


下午有青年組,應該多啲花款呱?襯佢地練習時又影吓.


青年組動作果然係快啲,同一快門速度更加有效果,有人以為動作慢先易影,其實係反轉,動作慢就會更慢快門先有效果,就更加易矇.


套路動作來來去去都係差唔多,不過青年組多咗一個瞓地彎腰起身既動作,彎起身嗰吓會停一停,係拍攝好時機,但龍頭位置塞滿人埋唔到去,只好影後啦.

沒有留言:

張貼留言