2018年1月11日 星期四

補地

相信大家都聽過所謂退地,即係將一件物由相片圈選出來,咁就可以隨意搬去另一張相,又者背景所做既改動唔會影響到佢.有時可以搞餐死甚至係冇可能搞得到………


前排去西貢影鷹發生咗一件事,好難得有一隻飛得勁近,依我性格我係唔會特登影細啲再靠事後裁相構圖的,可惜……老人家手腳慢,結果就係呢個怪雞構圖,一般認為留白應該喺隻雀前面,雀放正中間係被認為入門級先會做的,咁死火喇,影咗成半日影得最大隻就係呢張,冇理由就咁刪咗佢呱?裁相又因為爆得滯冇乜空間搞………


唯有試吓挑戰退地既相反補地,即係無中生有加翻啲空間去前面,印象中有網頁講過,但原來冇講點搞,搵咗一輪好在有一個介紹內容感知既網頁有講差唔多嘢,簡單按幾個掣,張相前面就多咗一忽.


不過新增既空間係冇內容,傻的嗎?點會有內容?唔係架,依家啲軟件好勁,真係識得估啲內容上去架,不過我冇,唯有靠自己填上去,咁個天空乜都冇都唔難搞既,用印章複制旁邊內容都冇乜難度.


再裁翻啱比例,一陣間就搞掂 :)







沒有留言:

張貼留言