2018年2月26日 星期一

又去影花車

新年日日天氣麻麻,似乎都係得花車比較值得去影.影呢啲活動最麻煩就係要霸位.跟據以往經驗,5點到都頗極限,5點半就要睇運氣,6點多數要後排攻擊,我4點半到但最後都等到5點先埋位.點解?因為要去多轉厠所.之後到10點半都唔可以行開,午餐我一滴水都唔敢飲,真係好傷肝.


花車要8點先在文化中心表演再出發,到海防道起碼8點半,大會都知大家悶,6點就安排有啲表演隊伍熱吓身先.熱完都未夠鐘甚至會出多轉,最先出場實係小丑.


不過有好多係就咁行既隊伍,咁全隊紅衫都幾搶眼既,前兩次都係企反手位,今次揀咗個正手位諗住順手啲,實質上唔係好大分別,其實我最想去廣東道轉入海防道個轉彎位,咁就可以影正面唔會有人阻到,可惜又係俾樂隊霸咗.


大公仔幾時都夠震撼,所以年宵好多攤位都係賣呢啲,小小錢買到大大件,實質只係一塊膠皮,其他都係空氣.


齋行好悶,俾啲表演睇吓好喎,咁先係,彈高彈低搞到啲人嘩嘩聲.


冇乜功夫就要靠服裝,當日好多隊伍都掛咗LED燈,科技改變世界.


好不容易捱到花車出來,個個都好High,實際上啲花車係冇乜睇頭,多數都只係四四方方一舊磚咁.海洋公園算係好啲,有啲公仔同大家打招呼.唔知幾時隊樂隊係走咗,變咗有正面位,但又好衰地在前面較遠處加咗個欄杆(可能驚啲人整親啲隊伍呱?)咁就好難講霸唔霸正面位好,因為有機會俾欄杆遮住,影唔到腳.


等花車其實係等黐住花車出既遊行隊伍,有某啲隊伍係唔會預演的,一定要花車出佢先出,嗱,全世界都係等呢隊,特別係啲鬼佬,High到吹晒口哨.我本來都想影近啲,但係實在唔夠啲電話伸得咁出,最後只可以係咁.


其實唔一定要外國月亮先圓既,本地都唔錯呀,仲有親切感啦


仲有傳統既舞龍舞獅,個個都想摸吓個龍頭加啲好運.話咁快又來到遊行既尾聲.出奇地我唔係太需要去厠所(可能就快脫水),同埋好肚餓,往年經驗係所有附近既食店都會爆人,老婆已經幫我準備咗三文治,就咁搵個地方立吞咗佢又一餐.

沒有留言:

張貼留言