2018年4月24日 星期二

荃新天地懷舊展

類似呢啲微型展覽已經睇過幾次,而且展品成日重覆,所以我約人去都冇人理我,但係我見到啲展品係未見過的,所以又單拖去影.


全場最吸引我就係呢個飛機飛過九龍城既場景,好大程度我都係為咗佢而來,我希望盡量影到唔好有人啦,但係角度一係左側一係右側,最後對住裏面係冇咁雜(不過都係雜).影咗至算.至於最大問題背景既人同埋托住架飛機既透明柱,用我初級既PS技巧搞掂咗.


跟住就係搵啲影唔到人既場景,特寫小巴就最易喇.


影埋新老襯亭,又想重拖故技搞走背景啲人,點知效果頗核突,最後決定裁晒佢就算.


影個穿崩既景俾大家睇睇,其實周圍係爆人,咁樣伸部手機入去會影到乜嘢呢?可能係唔會有反光既近距離偷拍大厦單位裏面既相.

樓景都係差唔多,我就影個船景,其實後面都係影到人,不過矇晒唔多覺.


最後影埋個天橋景,景深所限,硬係影唔到好多車既感覺,呢個景係跟實景做的,可惜實景唔用航拍既話係冇可能用咁既角度影到.講開又講,見到呢個展覽嗰陣諗住益吓同事話佢地知啦,點知反應係好冷淡,呢類展都好多啦,冇興趣.到我貼相出來既時候竟然又有好多人問我邊度影,真係益人都要搵啱對象.

沒有留言:

張貼留言