2018年4月29日 星期日

水口飛蝶

聽講水口蝴蝶大爆發,仲有好靚既綠鳳,雖然路程就遠啲,結果都決定要走一趟.


呀,好難搞,今日啲蝴蝶又係全部都飛唔停既,個個都換晒300mm F4,可惜我冇,只好用180mm微距加1.4x頂住.朋友係咁叫我買100-400mm,話有個朋友用佢好好用,不過,佢講緊E mount喎(今日已經冇人識A mount),同埋佢嗰部係A9. 為咗有咁長得咁長,我仲開埋APS-C模式,不過咁就出事,爆晒框,安慰自己,用300mm F4應該會因為太近影唔到.


蝴蝶真係好多呀,不過九成都係爛既,影到都冇用,做乜人地影到嗰啲飛蝦都係紅紅綠綠好靚,但係我見到既就黑媽媽架.


其實今日綠鳳見唔小,不過唔係爛就係唔啱位,唔啱焦平,仲有原來就算唔爛,都會因為唔新鮮而變得淡色的.影咗一大堆,算可以既真係冇乜幾多張.


見得最多既就係鳳蝶,都係黑媽媽冇乜睇頭.


都好見到一隻叫斑鳳既比較有啲花紋同埋淺色啲冇咁悶.今日影既蝶全部都飛來飛去冇時停,搞到我啲大細都唔係控制得咁好,有啲細粒到死,有啲又大到爆框.認真唔係好掂.

沒有留言:

張貼留言