2018年4月7日 星期六

又影model

影完冇耐,但上次想影呢個model落過咗.今次即使係相同地方都冇所謂啦.


吸收咗上次經驗,今次我帶咗135mm來,終於試到佢既壓縮感,後面既牆同草都被拉到好大,雖然我特登影側啲等人唔好知我又去相同地方,但始終都係被人一眼就認出.

上次水平影呢個位諗住唔好頭髮同後面黐底,結果面部大反差搞到張相唔要得.今次試吓高角度影,諗住用湖面做背景冇咁爆,但model表情最面嗰張件衫吹起咗好似大肚咁,結果唔要得.


用135mm用到上癮,我幾喜歡呢張全因個Pose幾經典,要年紀有翻咁上下大先會明白.


換過第二件衫,啲人用完一輪長鏡之後啲壞習慣開始又出翻來,越影越埋,冇計喇,侷住用翻85mm影.


越影越近,尤其呢個位幾窄吓,個個走到埋一埋影直度,我堅持要影橫度,85mm都唔掂喇.要出50mm,次次都硬係要影埋呢啲咁既位,我都係玩吓,影到都唔靚.


最後影埋呢個花花背景就收工.其實我想用另一堆花做前景,model夾喺中間會比較有立體感,不過呢啲人群活都控制唔到咁多喇,就算簡單要model望你都要等吓.

沒有留言:

張貼留言