2018年10月6日 星期六

倒錢落咸水海

其實我考慮咗好耐想搵支300mm F2.8. 因為支200-500mm光圈太細,一暗啲就收工,而且背景分離做得唔好,解像度亦都係麻麻.Sony嗰支就冇可能喇.五萬幾蚊價格完全離晒地,而且相信有錢都唔知訂唔訂到.有諗過Sigma,二萬左右合理啲,不過都係要訂,而且因為年代久遠,睇review好似銳利度差小小.同別廠新鏡有啲距離,只係僅堪用,咁大支又阻地方,拖拖吓就不了了之.


朋友早排上網搵二手器材,咁啱見到支Minolta 300mm F2.8有人賣.問我有冇興趣.嘩,乜咁樣害我.價錢幾吸引,只係貴支135小小,雖然支鏡已經出咗25年,話晒係原廠,風評都好似唔錯,好小見到有得賣.但係Sony好似會就來唔做A mount機喎,就算轉無反,佢個轉接環都係咁多間廠之中最衰的,對焦速度同對焦點會下降到連入門機都不如.買A mount鏡預咗隨時變垃圾.不過…….就算將來轉會,我都唔會捨得攞幾皮嘢出來入支328架喇,人一世物一世,真係變垃圾都叫做體驗過.你見到張相,即係佢已經入咗門.


第一個問題來喇,佢雖然唔係好長,仲短過200-500mm,但佢直徑好大,根本放唔入防潮箱,而且頭大身細,好以以前咁橫放恐怕會整爛佢,有諗過就咁用鏡頭袋入住加包防潮珠就算.最後都係換咗個防潮箱最妥當,一係唔買,一買就買個70L既,連機身,閃燈,乜差都放晒入去.我老婆話我個防潮箱就來成個雪櫃咁大.


第二個問題就係支鏡重2.5Kg,雖然我試過手持都得,不過長時間應該會整親,而且真係唔多放心靠相機接環吊住支鏡,順便去整翻支土炮單棍,咁就影足一日都冇問題.咁樣搞一搞屋企多咗三件嘢,正宗一闊三大.幸好個相機袋仲可以夾硬放得佢落,否則就會係一闊四大.

沒有留言:

張貼留言