2018年10月16日 星期二

汀九橋新角度

我知道影汀九橋至小有三個位置,今次朋友介紹了第四個,差唔多係全景,影晒成條橋,十分感謝佢帶路.


仲諗住同我去過條路差不多,原來崎嶇好多,後段路線非常含糊,有啲甚至係踏草過,跟本冇路.所以今次買了兩卷絲帶,後段盡量掛多幾條,路途其實唔算長,就只係怕迷路.個景實在太近,用到24mm都包唔晒,無奈只好影小一忽,夜景來臨先影日落,太陽位置唔係好夾到大橋,雲彩又冇乜,真係普通過普通,只係用來攝吓時間.


跟住到主菜影大橋,冇咗小小真係有啲遺憾,如果有支16-35mm就好喇.季節轉換,早啲天黑早啲走本來係好事.但僵化的政府規定7點大橋先開燈,搞到不是影橋的季節.之前影青馬搞到我要揀啱日子影多次.不過我已經研發咗提早開燈大法.用咗幾次我有信心搞得掂.結果都係冇問題.不過呢個方法長時間唔可以郁支腳架,所以結果就係只有一張相喇.

沒有留言:

張貼留言