2018年10月21日 星期日

328再出擊

好耐冇影網球,普通網球場冇觀眾席,冇可能俾你走入去阻住人地打波,要影網球全港得一個維園表演場可以做到.難得有賽事免費入場,就同朋友一早去霸最靚位影.大賽要安檢,見到我支328竟然叫我唔好攞出來用……住.咁奇怪?冇講理由都估到,今日大會合作伙伴係Sony,佢推緊佢支400mm F2.8新鏡,唔要有其他鏡搶鋒頭.咁都無謂為難人地,用住70-200mm先囉.


除非你有500,600mm鏡頭可以由底線影球員正面,否則第一排對住網中間既位係最正,可惜工作人員話預咗俾傳媒,要坐則兩個位,咁都仲算可接受距離,因為我都打算只影正光方向.用70-200mm其實幾適合,場中間可影全身,球員走埋來又可影半身或用短啲焦距.影吓開波先.


我支70-200mm唔知係咪跌過既問題,硬係只得一忽sharp,就算個身sharp個頭都可以唔sharp,縮光圈都一樣,好彩後來影影吓又正常翻,其實網球可以幾悶,運動員冇乜動作又係單打既話,可以張張都差唔多.呢張叫做肯走吓.


搞搞吓我見除咗Sony 428外,開始有其他人攞啲大炮出來影,我自然唔客氣都出328.變咗遠處影全身,場中影半身,近就影唔到.其實主要都係影半身.個人大啲視覺沖擊大啲.大太陽影網球其實好弊,好處係快門想幾快都得,但鴨咀帽既陰影就搞到個個變晒鐘無艷. 


都係半身啱我口味多啲.實在愛死會向上望的運動員.


之前話咗預俾傳媒坐嗰兩個位一路都冇傳媒來坐,鬼咩,呢啲資格賽又冇乜大球星,傳媒都要來咪好唔得閒?卒之有兩個遲來既人一個唔客氣就坐咗,佢地可能好奇怪咁靚位點解會冇人坐?工作人員照例又係咁,開咗賽就唔理.重演龍獅節事件,遲來先上岸.只好用328一味大特寫等自己開心吓.


影半身可以影到一啲影全身冇咁覺既細節,例如個波甩毛飄在半空.當天實力都幾一面倒,仲諗住下午點分批去食飯,結果打完啱啱一點,可以收工.

沒有留言:

張貼留言