2020年10月15日 星期四

首次飛甩

影完煤氣廠覺得幾得意,雖然我知道發電廠冇煙噴冇咁好玩,不過南丫島發電廠好似冇乜好位影,應該幾啱用航拍.


天色灰沉沉,日落又冇行,但我都飛出去練習吓路線先.睇以為好近,原來要飛好耐吓先到的,影到三支大煙通.冇日落,冇藍天真係冇乜睇頭.


順便轉個方向影吓島上面景物,都係好一般.之後我想飛去正面影個全景,真係勁遠,呢個時候....訊號弱,請調整天線角度,未夠遠哦,再搏多小小,卒之,畫面變成定格黑白,死火,飛甩我其實都試過,上次影鳳眼籃出事後個鏡頭唔郁得,但當時距離近,可以靠目視自己回航,今次都唔知去咗邊.只好靠自動回航,好在,聽到引擎聲,執翻身彩.


到咗夜景既時刻,剛才陰影仍在,都係唔好飛咁遠,就咁高高地影側面算數.實在係好暗,ISO 400都要用到兩秒,只好狂影多幾張,最後都有兩張中.

16 則留言:

  1. 最後個張都唔錯喎,不過就驚險啲

    回覆刪除
  2. 我剛在[香港雅虎]網站看到 "航拍機失控直墮山貝河 男子駕舢舨欲救機反被困" 的新聞。
    祝福你事事順利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲新聞都幾得人驚,如果我跌咗部機我應該唔會執 :P

      刪除
  3. 哈哈!航拍機變咗冇尾飛陀,都好彩自己識回航。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽人講其實飛甩同冇電都識得自動回航,所以唔好在移動物體例如車或船上放飛,因為失聯時回航點係以起點計.

      刪除
  4. 南丫島嘅發電廠範圍都幾大 ~
    揾個好天再入去影,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲餚底,再入去我都未必敢飛咁遠 :P

      刪除
  5. 好多時候我見D人玩航拍我都會提心吊膽,怕剷過來.

    回覆刪除
  6. 咁驚險哈哈, 唔怕, 有自動回航功能。
    裡個景只能飛, 影就一般。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚇餐死,呢個景好多角度都係好平,其實麻麻地.

      刪除