2020年11月4日 星期三

火燒馬草壟

打風天,預感會有火燒天,但又唔係十分有把握,適宜去啲唔好咁辛苦既地方.馬草壟之前影HDR失敗咗,只靠單張推光,今次就算冇燒天都可以用全片幅影翻靚啲.

秋天既太陽側埋一面,影地面偏重既構圖反光會有啲怪,日落啲雲又好似幾靚,就改用咗天空為主既樣圖.

之後就係等夜景,點知等等吓天空既厚雲居然變紅,應驗咗預感,其他在場既人都好開心,之後既夜景反而因為太多雲而唔靚.

21 則留言:

  1. Philip, 恭喜你又影到心中的靚相。
    在第一張相 我看見圓圓的太陽; 第二張紅霞的雲彩好覠呀!

    回覆刪除
  2. 火燒雲好靚,現場睇一定好震撼

    回覆刪除
  3. 終於遇上火燒雲了!恭喜你哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我咁懶出動既人遇到真係奇蹟 :P

      刪除
  4. 馬草壟啲魚塘襯起嚟好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,如果沒有好的前景,即使燒天也失色.

      刪除
  5. 犀利, 靚景比你影到, 都好耐無見到咁靚的燒天, 多謝你放相

    回覆刪除
    回覆
    1. Chow Chow, 我好開心今日在此遇上你, 祝你身心安康, 事事吉祥。

      刪除
  6. 莫生,我是蘋果日報曾生,可否whatsapp 我(96672189)

    回覆刪除
  7. 火燒雲,可遇而不可求,難得,影相真的太多學問要學啊!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 謝謝鼓勵,馬草壟就算天陰個景都幾靚既 ;-)

      刪除