2020年11月24日 星期二

大尾篤船仔清水疍

天氣好好,好到一舊雲都冇,燒天應該冇行,唔值得行餐死,一於去車到即影既大尾篤.

我之前來過一次航拍.飛得太高啲船會好細粒,結果只係高地面小小,咁我不如地面用大機影靚得多.雖然有腳架,但啲船仔係郁得好勁的,任何曝光合拼方法都係不可行的.只可以靠相機寛容度硬拼.所以我揀咗白色船仔嗰邊影,會比較易推翻光,暗色底既就好難搞得好.唯一可以合拼既係個天冇接觸到船既部份.最後就係咁喇,好彩都幾多船,個清水疍冇咁覺眼啦.

17 則留言:

  1. 秋冬天日落見得多清水蛋﹗

    回覆刪除
  2. 我在10多年前去過大尾篤, 我印象中是無這類船仔的。

    回覆刪除
  3. 雖則話清水蛋,但個天嘅顏色都好靚吖!

    回覆刪除
  4. 有趣的船仔清水疍,令環境變得更可愛。

    回覆刪除
  5. 有咁多船仔好得意, 裡張清得來几靚。

    回覆刪除
  6. 咁多船仔,伴隨日落,顏色襯托起好正啊!

    回覆刪除
  7. 我好多年前都係度影過一次日落,不過可惜果日有雲遮,無影到鹹蛋黃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢到交通好方便,一落車就到咁濟,可以再去 ;-)

      刪除
  8. Thanks very much, have a very nice day.

    回覆刪除