2022年6月16日 星期四

中環街市微縮展

微縮展成日炒冷飯,好多都係展完又展,不過見廣告有啲新展品,可以專影呢幾件.

諗住平日去會冇乜人,結果係錯既,原來好多香港人係唔駛翻工架.維港全景梗係要影啦.不過長條形影晒既話會穿崩,我選擇只影一忽.係唯一一個冇玻璃擋住既景,有一點要留意,如果好似我咁諗住疊相,影前景既時候記得等屏幕冇嘢播緊,到最後一張先影有煙花既,否則會花到唔用得.

呢個景好經典,同以前攝影大師既構思差唔多,好多人去抄,模型只係貪得意,我平時應該都唔會影.

街市內部景,一唔小心影到後面個進擊的巨人添.

個戲棚其實好大好靚的,不過全部一支支竹唔識影,只好影個台啦.

輕鐵新景,又有進擊的巨人,裁無可裁,再裁架輕鐵會冇咗一忽.我其實同朋友夾咗話幫手搵件衫做背景遮遮的,不過佢話咁多人搞啲咁既嘢驚俾人炳.

爬龍舟個個都係影前面嗰隻,矇咗個背景,我都有影不過我想影埋個全景.水平角度係夾唔到的,一定會有光暈圍住啲sharp位,其實依家都有,不過比較冇咁覺眼.點解咁似用電話影既?都係由得後面班觀眾矇咗佢感覺靚仔啲.

呢個場景無論如何都想清晒表達吓係好多人.咁亂有小小光暈都唔係好覺既.

10 則留言:

  1. 我都覺得好多香港人係唔使返工嘅, 我在閒日行山都見到唔少人, 不少係後生仔女添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以香港人都唔好成日話快樂指數低啦,對我來講,唔駛翻工已經好快樂 :P

      刪除
  2. 我上星期看過,我同朋友早上10:00就到達,所以人不多,但有老師帶學生來學習,都有十個八個人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人除咗唔駛翻工,仲可以好晏起身.影相最怕遇到攝影班,雖然有時我都拉衫尾去影 :P

      刪除
  3. 改建了既中環街市我仲未去參觀,以前在同一條街既商廈中工作十多年,都無乜去街市,哈!😀

    回覆刪除
  4. 我嗰日唔記得影入去戲棚……😅

    回覆刪除