2023年6月5日 星期一

慢快門影獨木舟

影運動較進階既方法就係慢快門,現在冇交相壓力,可以搏啲,獨木舟是還沒有試過的項目,雖然年中係有好多比賽,但野外的一般距離太遠,而且好多時起點只影到背脊,城門河係一個比較好既地方.


以往都好注重要影到好多隻艇,只要靠近起點其實唔難做到,特別係太家速度差不多既時候,快既運動員其實唔係咁多,一齊慢既結果就係冇乜動感囉.


同一快門速度,有快既選手畫面氛圍即刻唔同咗,背景同水面都會更加有移動既感覺.


見到艇既方向唔同咗即係已經到下午喇,來到這個拍攝點頗消耗體能,起點不像賽艇設在近雙子橋位置,又唔近火炭路,剛剛在中間,哪一邊過河都係行餐死.我索性行翻去石門食飯後再搭車到火炭站先行.


除咗路途遙遠,這一邊起點附近是沒有遮陰的,要長時間曝曬,呢啲立划板設計係好反智,超級慢,當日風有點大,居然有運動員因為逆風闗係搞咗一大輪都去唔到起點,真正比賽都唔會有乜速度感,影到划水就算.


仲有一種雙人艇,比較小人玩,有幾場都係得兩隻艇比賽,影到三隻算好彩.


19 則留言:

  1. 城門河影划艇唔易捱,我記得我影過一次龍舟,曬到暈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近石門嗰邊好啲,有啲有蓋座位冇嘢影時可以避避,火炭嗰邊就曝曬 @@

      刪除
  2. 上午影到下午,勁!
    多謝分享

    回覆刪除
  3. 呢排氣溫局高不下,我盡可能避免戶外活動,難得島兄依然無惧堅持,佩服x100!
    注意防暑防晒,及时補充水分 ~

    回覆刪除
  4. Hello!
    Amazing photos, very realistic scenes! Great job!
    Greetings from Poland!

    回覆刪除
  5. 影到咁多組別,都要唔少時間,夏天辛苦你了!🤓

    回覆刪除
    回覆
    1. 一場去到梗係影到散場啦,辛苦都係為玩 :P

      刪除