2023年8月4日 星期五

重返深圳動漫節

香港動漫節人山人海,有人問我做乜唔去.一來我怕人多,二來對影相來講其實好難搞,影Cosplayer的話背景超亂,影完都係刪除多,影模型還可以既,揀吓都應該有啲收獲,不過又好似唔係好值得.

既然通翻關上大陸影好過,掉翻轉,模型係冇既,全部都係賣嘢,冇就咁擺設,唔幫襯唔好搞搞震,所以主要係影人,地方大啲起碼有幅牆乾乾淨淨.

呢個地下位其實冇咁清靜的,但起碼影到冇嘢黐實個人,以我入門級技術都可以事後清走旁邊既人.

個個圍住棵櫻花影,佢啲花低小小就好.

深圳好奇怪,有啲人會帶好大型燈具起個壇跟住叫啲Cosplayer埋來俾佢影,都幾受歡迎,但多數好獨食,擋正前面中間位,呢個好誇,支燈同埋佢自己都差唔多貼實個Cosplayer,我唔知佢用到咁wide會影到啲乜.襯佢整理架生偷影翻張先.

6 則留言:

  1. 現在大家都在北上,廠原來深圳也有動漫節。

    回覆刪除
  2. 哈哈!呢四位毛豆都引唔起我拍攝興趣!

    回覆刪除
  3. 第二張全無摺痕,是坐在背景紙上的嗎?

    回覆刪除