2024年9月11日 星期三

年末場地單車賽

朋友通知單車館比賽埋今次就會大修,出年先重開,雖然都影過頗多次都影多次吧.

在我認知中,只有兩種畫面係值得影,最標準既就係呢個車龍出彎,實際操作其實唔係好難,由於頭車同較後既車方向唔同,好易有效果,而頭車亦未到直線運動,冇咁易失手,通常影幾轉就有收獲.難度在於要多人比賽先有咁長車龍,另外要唔好有wide鏡黨啱啱企正你面前貼住跑道影先得.我試過為咗避佢地跑半個場過對面影.

另一種係用長鏡影對面,最大好處係唔會有人遮住我,但內檔既車會被欄杆上下切開,而且由於是比賽中段,車排得比較開,呢一張機會好難得,因為係淘汰賽,有一個衝線加分位,小有的一大堆車.好可惜呢張影得唔太清.

最後呢個係朋友介紹我的衝線位,如果角度低啲就好,依家咁好似冇乜衝擊力,當然仲可以影中間水平位,不過一架架車影就唔駛來單車館啦.

16 則留言:

  1. 這次拍攝單車賽,鏡頭焦點以外的都模糊化,是否叫做「聚焦」?比賽有速度,很難拍得清晰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 焦點以外模糊係另一種手法,例如最尾一張相可以看到觀眾席既人比較矇,但對於較遠的目標效果唔明顯,我這裡的手法叫做搖拍,是用較慢快門,相機跟單車同步移動,可以做到背景有橫向移動的感覺.今單車有移動中的感覺,係頗難的,一唔同步就會全部矇晒.

      刪除
  2. 要揾靚角度不容易,你已經拍攝得很好了!

    回覆刪除
  3. As always, I am delighted with the photos! The first one is my favorite. :)

    回覆刪除
  4. 頭尾兩張好悅目,中間張就好精彩.

    回覆刪除
  5. In my opinion, all the photos are great, full of emotions!

    回覆刪除
  6. 要影這些單車比賽相原來有咁多秘技 , 謝謝你分享 !

    回覆刪除
  7. 我認為第二張最難影,單車以高速在鏡頭前面橫過,如果用高速快門就會凝固哂整個畫面,比較死板,如果用慢快門又容易做成鬆郁朦,一定要掌握得好好,島兄這張是相當好的了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Peace兄鼓勵,影單車慢快門幾乎係規則,第二張難度係一般般,只可惜成功嗰啲唔係最多車既.

      刪除