2024年9月5日 星期四

側光夜攝

自從去過鳳園夜攝,我都冇再去松仔園,可以早啲翻屋企唔駛搞到咁夜.

一來到就見到迎客蜥,我記得只在鳳園先會咁完全外露任影,松仔園嗰種係好怕光,一照就走人,上次條尾矇咗,今次用好多時間就到正焦平影.幾乎唔駛裁所以散景好散.

之後靜英英,試吓行去好多蜘蛛既分枝路,見到呢對情侶做緊恩愛既事自然要紀錄一下,呢種情況最難搞係啲陰影,我盡量將支機頂燈擰側再加柔光版,但咁樣會令兩隻蟲一光一暗,我既解決辦法係將支背景燈擰側小小,等有小小側光補一補啲陰影,最後就係咁喇.

飛蛾從來晚上都不缺,但多數反轉停葉底,停得咁四正係好小有,我又用咗同樣方法加啲側光增加立體感.呢個方法都有缺點,背景唔可以太遠因為閃燈位置限制咗,要來影迎客蜥就唔得喇,背景有成二米遠.

19 則留言:

  1. 對小情侶嗰張效果好好呀!陰影反差不強,看得順眼。

    回覆刪除
  2. 小情侶的恩愛拍得很精彩。菲臘兄真是有心機捕捉及調較光線,標準「影」迷。

    回覆刪除
  3. 飛蛾花紋好齊整好靚 , 你好有耐性捕捉昆蟲的形態 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,影呢啲耐性好緊要,有時一張相搞好耐 :P

      刪除
  4. 這條小蜥是只為你持續靜止狀態的. 拍得很精彩, 它一定高興極了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得的機會,我估佢地習性係晚上會出來曬月光 :P

      刪除
  5. Great photography. As always you show amazing shots!

    回覆刪除
  6. 飛蛾既花紋好靚喎,有點似蝴蝶夜行影唔容易!🕷🦋

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,夜晚其實易影但要帶好多架生.

      刪除