2015年12月2日 星期三

雲泉仙館菊花展

上星期好天到爆,但係我好攰,唔想又登山,唔去影相喺屋企Hea又好似好嘥,咁啱有人話雲泉仙館有菊花展,有車直到唔駛行啱晒何呎.


除咗一朵朵既菊花之外,仲有好多用花砌既擺設,不過幾乎大部份都係炒冷飯,同往年既一模一樣,用條金龍開齋先.哎呀…用綠色既草做龍身,配上綠色既草做背景,超級正光影住勁反光既龍頭同龍爪,後果就係龍身隠咗形.得翻個頭同啲爪凌空,非常鬼異 XD

 
啲公仔都係咪搞,影翻花算數,影啲易影既先,紫色花配綠底最易影,只要搵個有光到,較遠既背景,就好容易拍出明亮的感覺.

 
越淺色既花越難處理,用翻影紫色花既設定照影多數朵花會爆晒,爆好易搞啫,影翻暗啲就得,不過隨之而來既副作就係變咗夜影,背景幾近全黑.總之唔多啱我,所以我一定帶埋閃燈,唔係幫花補光,反而係背景.
 
 
哈哈,關心背景多過關心朵花 :P
 
 
除咗菊花,仲有不知名既花,都幾得意,但菊花靚啲.
 
 
仲係講背景,除咗顏色同光暗外,唔好亂都好緊要的,最簡單既做法就係影特寫,只要放大率夠大,除非背景好貼,否則就算收光圈都可以好散,問題喇,變咗全部畫面都係得一兩朵花.於是我又留意吓啲細細朵又生得密啲既小菊花.咁就算放到好大都可以見到好多朵喇,當然只可以有一朵清啦.
 
 
來到最難影既白色花,搵勻都搵唔到夠遠既背景,搞到有啲亂添,但顏色我又幾喜歡 :P



10 則留言:

  1. D花花都拍得好有立體感呀!

    回覆刪除
  2. 島先生...這裡留言的設定有D麻煩嘅!

    回覆刪除
  3. 謝謝心心的鼓勵,啲網頁設定真係一頭霧水.

    回覆刪除
  4. 白色花好鬼難影,好多時收細兩級都仲係冇乜紋理,再收細啲將相就好似黃昏咁,灰灰暗暗

    回覆刪除
  5. 那張白菊算有點層次感喇!收貨啦!.....:)

    回覆刪除
  6. Peace大哥,翔兄,白菊真係好難搞,影光啲花瓣白晒,暗啲又唔見咗花芯.

    回覆刪除
  7. Teddy,我地又做翻鄰居喇 ;)

    回覆刪除
  8. 我在你博文內按 " 張貼留言" 出現這個框框, 但就看不到菊花相片, 試試先。

    回覆刪除
  9. 聖誕都未到,菊花已經盛放!

    回覆刪除