2015年12月16日 星期三

獨木舟馬拉松

其實……唔係好想影,記得影過都係九里遠,點影都唔靚.不過拍擋話佢眼痛搵我幫手只好捱義氣.


原來今次唔係單純鬥快,仲要鬥耐力,總共要爬8000米.即四個圈,期間仲要每個圈搬艇上岸跑一圈,咁都好喎,影唔到水上嗰啲可以影吓人擔擔抬抬充吓數.襯住未比賽影吓人整艇又充吓數先 :P

 
比賽開始,就係咁要由起點自己抬架艇落水,慢慢行真係點影都得,Hea啲既話呢度都夠相有突 :P
 
 
 
跟住影吓人練習又呃啲 :P
 
 
終於開始比賽喇,呢張一定要打醒十三分精神,呢刻肯定係全日賽艇最密集,可以最近拍攝距離,最似比賽既相,之後肯定散晒,仲有冇機會見到兩隻艇一齊都成問題.
 
 
XYZ,翻來經過嗰程真係經對面岸,仲要貼實咁滯嗰隻,500mm影都好似影蚊咁,零出相可能,咁又係既,唔通原地旋轉180度咩?呢邊出發,好自然就係轉去對面啦.好彩,終點就在起點旁邊.可以影到衝線.竟然可以影到兩隻艇呀,真係要感謝上天.
 
 
搬咗出去,又要搬翻轉頭,已經攰到手震震,仲要做埋啲咁勞改既動作,簡直係收買人命.難得佢仲笑得出……可能係相機對住佢唔衰得 :P
 
 
 河邊冇乜好影,走去影吓人跑圈先.原來有水站,啱晒.不過咪駛旨意可以影到跑步嗰啲粗暴飲水行為,捱完勞改,仲抬住咁大架艇,企都未企得隠啦.呢位女士見佢真係好辛苦,扯晒蝦咁.我真係驚佢中途頂唔順要搵人救.希望佢飲完水之後會好啲.除咗水之外,仲有蕉同朱古力食,搞到我食完晏都想攞翻隻蕉添 :P
 
 
下午既賽事竟然加碼到5個圈,真係悶到嘔電.好彩去到起點原來有得上船影喎,咁又唔同,可以認真影吓比賽.船係停喺對正轉彎90度角既位置.雖則有船,但係要留翻咁上下遠俾比賽既船過,唔可以太近,其實都要用到接近400mm焦距,頭嗰幾位實力接近到無法相信,第一個圈一齊過,到第四個圈都仲係一齊過.灟咗講天氣,係勁陰天,為咗唔想啲水變成全白冇晒紋,個個運動員都變晒非洲人 @@
 
 
今次啲獨木舟冇乜規範,單人又得,雙人又得,仲有呢種叫做C艇,只用一隻槳既都得.可惜睇來係搵自己笨,我見佢已經落後咗一個圈.船夫好識做叫我唔我等,早啲送我上岸走,真係要俾個Like佢.
 


沒有留言:

張貼留言