2015年12月11日 星期五

熱血高校閃避球

 
唔知大家有冇玩過呢隻超任時代既Game呢?我一向都以為係老作出來既運動.嗰陣最開心就係出到絶招,掟到啲人申晒脷,凸晒眼.不過……原來真係有呢種比賽的.而且仲有兩種玩法.


第一種玩法我覺得比較正式,有兩堆人對戰,分別佔球場兩邊.波只有一個,玩法就係攞到波就可以掟人,被掟中就要out. Out晒就輸.不過冇咁直接.因為得一個波,只要走遠啲其實夠時間避.有機會掟極都有人.所以對方可以安排人在球場四邊.只要接到自己人掟出既波,就可以用來攻擊.分分鐘由極遠距離變咗就喺前面,好難避得切.咁防守都唔係坐以待弊既,只要接得住攻擊既波,就可以據為己有,又或者對方接唔到自己人掟出既球出咗界,咁都可以有掟波權.講咗咁多球例,講翻影相.場中又係人,場外又係人,加埋裁判,簡直人山人海,亂過亂世佳人.就算開盡光圈影特寫都係亂到七彩@@

 
影進攻都有啲路捉吓,影防守真係超高難度,都唔知佢想掟邊,又唔想太wide亂晒大籠.我結果都係等佢Out得七七八八冇乜人剩先影,唔係掟A就掟B冇咁難估.後面都見到藍衫對方球員,真係四面楚歌.
 
 
影到我頭暈,都係影另一種舒服啲.這個比較直接,有好多波.執到就互毆,對方冇晒人就贏.一開始係擺幾個波在中線,兩隊互相派人衝前攞波就可以攻擊.由於一攞完波距離好近,戰況好慘烈.
 
 
之後多數會就住就住,冇咁搏.好多時後排投射就算.因為一衝前掟完波冇波在手好易俾人還拖得手.要影掟波比剛才得一個波易得多.
 
 
仲可以搵人幫手執波,保證子彈源源不絶.
 
 
防守一方就要集中精神唔好俾人掟中,我見過剩翻一個點都掟唔死,跟住搞掂咗對方三個反勝都有.
 
 
嘩,咁多波點避呀?其實睇真啲真正攻擊既波只有兩個.
 
 
同你死過,就算波波橫飛都要衝呀………
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言